האם הנתרמת על "סטנד ביי" ? אנא עזרה

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • האם הנתרמת על "סטנד ביי" ? אנא עזרה
    ליטל דואט
    10/08/2014

    עברתי חוויה מאוד לא נעימה באסף הרופא. במשך 4 שבועות קילתי אסטרוגן וגם הזרקתי קלסקסן (כי אני הטרוזיגוטית לפקטור פייפ ליידן). וביום השאיבה של התורמת , התקשרו אלינו ואמרו לא להגיע, כיוון שלתורמת לא היה מספיק ביציות בשאיבה. ולא נשאר בשבילי. אני קיבלתי את זה מאוד קשה, כל הציפיה ההכנה לטיפול והאכזבה גרמו לי להתקף אסטמה וממש למשבר. נאמר לי באסף הרופא שככה זה הנתרמת היא על סטנד ביי, לוקחת הורמונים כהכנה ואם אין מספיק ביציות אז לא תקבל. האם זה ככה רק בציבורי? איך זה בבתי חולים אחרים ? אני מפחדת לנסות שוב באסף הרופא , וחלילה לחוות זאת שוב. אולי לכן עדיף לפנות לפרטי. האם בפרטי מובטח ביציות ו/עוברים להחזרה ? אנא את עזרתכם. אני זקוקה להכוונה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו