סיכויי קליטה

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • סיכויי קליטה
    חני
    07/09/2015

    שלום,
    אני בת 40. יש לי 2 ילדים (1 תרומה 1 ספונטני).
    כעת אנו מעוניינים ללכת לתרומה נוספת. מעדיפים שלא יהיו תאומים אך לא רוצים לפגוע או להקטין סיכוי להיריון. רציתי לשאול לגבי אחוזי סיכויי הקליטה:
    1) מה הסיכוי להכנס להיריון עם החזרת עובר אחד טרי?
    2) מה הסיכוי להכנס להיריון עם עובר אחד בהחזרת 2 עוברים טריים?
    3) מה הסיכוי להכנס להיריון עם תאומים בהחזרת 2 עוברים טריים?
    4) האם הקפאת עוברים פוגעת בסיכויי הקליטה שלהם לאחר ההפשרה (הבנתי שיש היום טכנולוגיה חדשה?)
    תודה רבה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סיכויי קליטה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיכויי קליטה - תגובה

    ד``ר יובל בדולח
    08/09/2015

    שלום רב,

    את שואלת שאלות קונקרטיות ומאד חשובות - אך יקשה עלי לענות לך מספרית לכל שאלה. יש לבדוק את הנתונים עם הפרוייקט הספציפי בו את מטופלת.

    עקרונית, סיכויי הלידה בתרומת ביצית ככלל, עומדים על מעל 40%.
    אם מחזירים 2 עוברים - הסיכון לתאומים- אינו מבוטל כלל.

    דרך להעלות את הסיכויים ועם זאת לא להרות תאומים, היא לברור היטב את העובר המוחזר ע"י החזרת בלסטוציסט (עובר בן 5 ימים).

    מקובל שהקפאה-הפשרה של עוברים מפחיתה במעט את סיכויי ההצלחה.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו