ערכי פרוגסטרון בשלב הפוליקולרי

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • ערכי פרוגסטרון בשלב הפוליקולרי
    רוני שובל
    08/09/2015

    שלום רב

    בת 43, מועמדת לתרומת ביצית.

    ערכי הפרוגסטרון נבדקו בשלושת החודשים האחרונים ביום השלישי וביום החמישי לווסת, והם גבוהים - 11.

    לדברי הרופא המטפל, ערכי פרוגסטרון גבוהים עשויים לפגוע בסיכויי ההריון וההשרשה, ויש לדאוג להורידם באמצעות דקסמטזון.

    מה דעתכם?

    תודה
    רוני שובל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ערכי פרוגסטרון בשלב הפוליקולרי - תגובה

    ד``ר יובל בדולח
    08/09/2015

    שלום רב,

    האם בעבר היו לך סימנים של הפרעות ביוץ או סימנים אחרים שמצבעים על מצב דמוי תסמונת השחלות הפוליציסטיות? ישנו מצב הנקרא
    Congenital adrenal hyperplasia שגורם לערכי פרוגסטרון ו- 17 הידרוקסי פרוגסטרון (נגזרת נוספת של פרוגסטרון) להיות גבוהים. האם כיוון זה נבדק?

    סיבה נוספת אפשרית היא נטילת DHEA. האם את נוטלת?

    לעיתים לא נמצאת סיבה ברורה.

    עקרונית ניתן אמנם להוריד את ערכי הפרוגסטרון עם דקסמטזון, אך מעניין לנסות ולברר את הסיבה. חשיפת רירית הרחם לפרוגסטרון גבוה ביום החזרת העוברים אמנם נמצא כמפחית את ההשרשה.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו