מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שאלה חשובהשוש23/12/2015
שלום רב לפרופ',
אתמול הוחזרו לי שני עוברים בתהליך ביוץ טבעי,כשרמת ההורמונים הייתה מצויינת לפני ההחזרה.העוברים הופשרו מצויין, דרגה A תאים 8, ביום השלישי כגיל העוברים(החזרה שלישית מתורמת בת24)
שתי הפלות טבעיות ראשונות מכך.
הרופא רשם 2 אנדומיטרין וזהו. אני התעקשתי על קלקסן וגסטון והוא אמר,כי קלקסן יכול לגרום לי לדימום מיותר ואין צורך לעוד תמיכה כלשהי.שאם אני רוצה אפשר אספירין אחד ביום. התנאים שלי לא זקוקים לתמיכה נוספת.(אני בת 44)
יש לציין, אין קרישיות יתר, צילום רחם תקין וגם קריוטיפ לבעלי תקין.
האם זה באמת מספיק בטיפול ביוץ טבעי?רק שני אנדומיטרין ביום?
אני אתאכזב מאוד אם תהייה הפלה שלישית מתרומה, זה ממש יגמור אותי!
בבקשה אשמח לשמוע את הדעות שלכם.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה - תגובה
ד``ר יואל שופרו23/12/2015שלום רב
במחזור על בסיס ביוץ טבעי זה די והותר
התרופות האחרות ניתנות רק כשיש התויה ברורה ולא כלאחר יד
את גורל ההריון קובע לרוב העובר (בהיעדר גורם רחמי כגון מחיצה או קרישיות יתר) ולא סוג הפרוגסטרון
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה יכולה להיות הסיבה להפלות
שוש23/12/2015עוברים יפים, תורמת בת 24 אצלי הכל תקין. יש מצב שכל העוברים שהופרו לא בסדר? כואב לעבור הפלה פעם אחר פעם, לאחר כמובן בדיקות מקיפות. תודה על תשובתך ועל היחס. אולי לך יש כיוון אחר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
ד״ר שופרו23/12/2015כן גם בגיל צעיר נוצרים בהפריה חוץ גופית עוברים שאינם תקינים מבחינה כרומוזומלית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנקווה שהפעם זה יצליח. המון תודה לך!
שוש23/12/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד הפלה...
שוש06/01/2016ד"ר בוקר טוב, זוהי לי הפלה שלישית מתורמת בת 24.
עברתי כבר צילום רחם,קרישיות יתר וקריוטיפ לבעלי הכל תקין.כרגע נשלחנו לעשות מורפולוגיה לזרע של בעלי.
יש עוד איזו בדיקה כלשהיא שנוכל לעשות?
אולי אתם יכולים לחשוב על עוד בדיקות לי ולבעלי, כל דבר? לא משנה כמה יעלה?
אנחנו ממש עובדי עיצות וממש לא ברור מה קורה כאן.
כל ההפלות כימיות, התנקתי לבד, בלי התערבות כרורגית.
בבקשה תנסו לחשוב על עוד משהו שיכול לעזור לנו....
תודה רבה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחוות דעת בבקשה דחוף
שוש07/01/2016בנוסף לשאלות למעלה, מחר בעלי עושה איבחון לזרע מורפולוגית, מה דעתך בנושא?
נותר לי עובר אחד וחוששת מעוד הפלה.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחוות דעת בבקשה דחוף - תגובה
ד``ר יואל שופרו10/01/2016עניתי בשרשור הקודם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

