מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- סיכונים בנשיאת היריון בגי 48 ומעלה - וסיכויי הצלחהX26/05/2016
שלום,
נתבשרתי היום ע'ס שיחה גניקולוגית, שלא מומלץ לי להיכנס להיריון, בגלל סיכונים אפשריים, של כניסה אוטומטית להיריון בסיכון גבוה. כלי דם שלא עובדים טוב בגיל הזה, סוכר, הכבדה על מערכות גוף שונות. משקל...
כך שיצאתי לא מעודדת, שבכלל טוב להיכנס להליך הזה. אך לא הבנתי מדוע העלו את הגיל אם כך. האם רוצים לסכן נשים?
האם כל מקרה לגופו ע'ס בדיקות דם ומשקל? לא סובלת ממחלות או רגישות לתרופות. איך להתייחס למידע שכזה. שהיריון בגיל מבוגר הוא מסוכן? והרי הביקוש רק גובר. ועוד לתיאומים.
מי מציע ייעוץ טרום הריוני?
והאם מעלה סיכוי לסרט, או אין קשר. אני יודעת שחוסר שעות שינה כן. (עם תינוק).
מבולבלת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיכונים בנשיאת היריון בגי 48 ומעלה - וסיכויי הצלחה - תגובה
ד``ר יובל בדולח06/06/2016שלום רב,
אנסה לעשות לך מעט סדר:
ראשית בגיל 48 אין אופציה אחרת להרות מלבד תרומת ביצית.
הריונות בגיל 40-45 ומעלה נבדקו במחקר הרפואי. זה נכון שככלל, אלו הריונות בסיכון מוגבר יותר, בעיקר בשל הסיבות שהזכרת- בגילאים אלו נמצא יותר סוכרת, יתר לחץ דם וכו' - מה שעלול לסבך את ההריון.
יחד עם זאת, אם את בריאה לחלוטין, הרי שיתכן שההריון יעבור ללא אירועים מיוחדים.
כיוון שזו האופציה היחידה - זהו סיכון סביר. אגב, בכל הריון יש סיכון לסוכרת, רעלת הריון ועוד בעיות רבות - האם זו סבה לא להמליץ לנשים להרות כלל?....
הריון תאומים אינו מומלץ לכל אשה, בכל גיל.
אם תרצי מידע נוסף, תוכלי לפנות אלינו או לכל ייחידת הפרייה / או מומחה להריון בסיכון על מנת שיפרט.
בהצלחה!!
דר. בדולח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

