שאלות על הליך תרומת ביציות

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • שאלות על הליך תרומת ביציות
    אילנה
    14/11/2016

    שלום רב!
    אני כמעט בת 44. ללא ילדים ולא נשואה. עשיתי את כל הבדיקות הנדרשות, אני רוצה להיות אמא. כל הבדיקות תקינות חוץ מFSH - 25.62 MIU/ML. במרפאת פוריות הסבירו לי שאין דרך אחרת רק תרומת ביצית. 1. האם יש צורך לבצע בדיקות חוזרות? ( אולי יש טעות). 2. תרומת ביצית - כמו שהסביר הרופא, מתורמת מאוקראינה, האם בודקים שם את התורמת שהיא כשרה ובריאה לתרום? 3. האם ניתן לקבל תרומת ביצית מתורמת ישראלית? 4. מה התשלום שאצטרך לשלם עבור התרומה?(ביררתי שהקופה מחזירה בסביבות 11 אלף ש"ח. תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובות

    ד``ר יואל שופרו
    14/11/2016

    שלום רב,

    בגיל 44 אם ערך ה FSH הזה נלקח כשרמת האסטרדיול נמוכה מ 200 אז תרומת ביציות היא הטיפול היחיד שבא בחשבון.
    בכל תכנית בודקים שהתורמות בריאות וכשירות לחתום. ברובן גם מבצעים בירור גנטי בסיסי.
    יש תרומת ביציות בהיקף קטן בארץ בבתיה״ח הלל יפה שיבא ואסה״ר.
    העלויות משתנות- יש לברר מול התכנית הספציפית.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו