טובי פלד פסיכולוג ילדים ונוער
פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.
ד"ר אליהו סמואל פסיכותרפיסט ילדים ונוער
פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
שלום פרופ' יקר, ב9/7 החזרת בלסטו מוקפא. 19/7 בטא 422;21/7 בטא 920 ; 23/7 בטא 2400; ואז הייתי צריכה לעשות שוב בטא ב25/7 אבל היה שבת וב 26/7 יצאה בטא 6700 והיום 28/7 הבטא 10677. קצב העלייה בין 26 לחודש לבין 28 לחודש מדאיג, לא הייתה הכפלה ובכלל בגלל הדילוג על שבת הכל התבלבל לי. מעבר לכך פרוגסטרון היה בבדיקה לפני האחרונה 150 והיום 47. כלומר הערכים ירדו. אציין שאין לי שום תחושות הריון. אפילו כאבי המחזור חלפו. מקבלת תמיכה של פרוגסטרון ו אסטרופם וזריקות פרונטוגסט. אולטרסאונד רק בעוד שבועיים עד אז אשתגע מדאגה. לשאלותיי: 1- באיזה שבוע אני וכמה ימים? 2- מה דעתך על הבטא? במיוחד לאור הבעיה בשני הערכים האחרונים? 3- מה דעתך על הפרוגסטרון? 4- מה בקשר לתופעות ההיריון שנעלמו? בבקשה אודה מאוד להתייחסותך,ודבר נוסף - האם היית במקומי מחכה שבועיים לאור הנתונים או מקדים את הבדיקות? תודה לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
שלום פרופ, בטא מהיום 11,223. והפרוגסטרון 48. בלילה היה דימום קטן שפסק. מה דעתך? האם ההריון נפסק? הבטא בקושי עלתה ב500.אודה להסבר ממש מוטרדת. מה הסיכויי להריון תקין? וממתי הבטא מפסיקה להכפיל עצמה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
מבכירי הגניקולוגים ומחלוצי טיפולי הפריה החוץ גופית בארץ. כיום הינו סגן מנהל היחידה להפריה חוץ גופית בבית חולים בילינסון. את טיפולי ההפריה החוץ גופית IVF, מבצע במטופליו בבית החולים אסותא בתל אביב. מומח... קרא עוד