אי הצלחה בתרומת ביצית ועודף משקל גבוה

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • אי הצלחה בתרומת ביצית ועודף משקל גבוה
    רז אלון
    01/08/2020

    רציתי לדעת באם יש עוברים המוגדרים "בלסטו" עדיין מתוכם ייתכן לא טובים ויותר טובים? לאחר 2 הפלות בשבוע 5 בדיוק באותו השלב בדיקת היסטורוסקופיה תקינה, בדיקות קרישיות הדם קטינות ואף ביצענו קריוטיפ לבעלי יצא תקין ,הרופא שלי החליט שהמשקל הגבוה שלי 109 קילו הוא הגורם להפלות.
    הפחד שלי שאפילו אם אקח פסק זמן וארזה 40 קילו עדיין העוברים לא יהיו טובים? האם יכול להיות שבשל משקל גבוה זה לא נקלט? אני מכירה כמה נשים עם משקל גבוה שכן נקלטו....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    30/08/2020

    שלום רז,
    משקל עודף בהחלט מהווה גורם ידוע לחוסר הריון. זה לא אומר שנשים עם עודף משקל לא נכנסות להריון.
    לשאלתך לגבי תקינות עוברים בשלב הבלסטוציסט: לא כל עובר בשלב הבלסטוציסט תקין מבחינה גנטית. בכלל רוב העוברים בטבע אינם תקינים ועוברים הפלה. סיכוי יותר גבוה לתקינות עובר בלסטוציסט (יום 5 להתפתחותו) ביחס לעובר בן 3 ימים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לשאלה על עודף המשקל בתרומת הביצית...

    רז אלון
    31/08/2020

    הוחזרו לי בלסטו יום 5 וזה נכשל.. האם ייתכן שעודף המשקל אצלי יכול להיות הגורם היחיד לחוסר ההצלחה באם כל שאר הפרמטרים כמו: רירית רחם תקינה,היסטורוסקופיה תקינה,קריוטיפ תקין של התורמת וסעלי תקין,בדיקות קרישיות יתר בדם תקינות יצאו תקינים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    31/08/2020

    שלום רז,
    עודף משקל משפיע על שינויים במטבוליזם של הגוף וזה עלול להיות גורם שלילי לקליטת הריון.
    דבר נוסף, שכבר הסברתי לך קודם, הוא תקינות גנטית של עובר, במקרה שלך של בלסטוציסט. רוב העוברים בטבע אינם תקינים גנטית ואינם נותנים הריון תקין. יש להמשיך עם טיפולים בתקווה שתצליחי להיכנס להריון תקין מאחד הטיפולים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו