לימודי תרפיה באמנות- תואר שני

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לימודי תרפיה באמנות- תואר שני
    תמר מאיה
    18/01/2014

    שלום,
    אני בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ואמנות (תולדות ומעשית) מאוני' בן גוריון.
    יש לי 300 שעות מעשיות מהתואר הראשון. גם שעות עיוניות יש לי מספיק. את קורסי הקדם בפסיכולוגיה עשיתי וכולם בציונים מספקים. בנוסף, אני לומדת כעת במכינה לתרפיה באמנות של בצלאל ומשם יהיו לי 200 שעות נוספות של עבודה מעשית.
    על פניו נראה שיש לי את כל הנתונים המתאימים להרשמה.
    עם זאת, רציתי לברר
    1. האם יש פה מישהו שלמד בדוד ילין או בחיפה ויוכל למסור לי מעט פרטים על תהליך הרישום? האם יש משהו נוסף שאני צריכה להציג? עם מי אפשר לדבר על מנת לקבל פרטים?
    2. מה משך הלימודים בדר"כ? ומה תכנית הלימודים כוללת?

    תודה
    כל מידע יסייע לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לימודי תרפיה באמנות- תואר שני - תגובה

    ד``ר עפרה קמר
    21/01/2014

    נראה שיש לך את כל דרישות הקבלה. לדוד ילין את צריכה להביא 5 עבודות שלך. פרטים במחלקת רישום או באינטרנט.
    משך הלימודים לתואר הוא שנתיים + שנה סטאז'.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו