מתלבטת בין תרפיה באומנות לביבליותרפ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מתלבטת בין תרפיה באומנות לביבליותרפ
    קרן
    06/01/2015

    שלום רב!
    אני מורה לחינוך מיוחד ורוצה ללמוד תואר שני או לימודי תעודה בטיפול באומנויות. אני מאוד מתלבטת בין טיפול באומנות חזותית, שכמעט ואין לי שעות צבירה ואצטרך להשקיע כסף, זמן ואנרגיה לצבירתן, לבין ביבליותרפיה שבזכות התואר הראשון בספרות, יש לי כבר את 300 השעות.
    ההתלבטות היא, בין אומנות לביבליותרפיה, מכיוון שבסיום הלימודים אני רוצה למצוא עבודה בתחום ולא לחזור להוראה וגם מעוניינת לעבוד יותר עם אוכלוסיית הילדים והבנתי שאת זה אפשר להשיג יותר עם תרפיה באומנות חזותית.
    האומנם????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתלבטת בין תרפיה באומנות לביבליותרפ - תגובה

    מיה גל M.A.
    06/01/2015

    קרן שלום,
    אני לא בטוחה שאת צודקת. אני מכירה לא מעט ביבליותרפיסטיות שעובדות עם ילדים. פשוט יש פחות ביבליותרפיסטים ממטפלים באמנות פלסטית. אולם איני יודעת על העדפה ספציפית כלפי טיפול באמנות. אני חושבת שרצוי שתלמדי ותעמיקי בתחום שאת הכי מחוברת אליו. זה יעשה אותך מטפלת יותר טובה ברבות הימים ויעשיר הן את לימודייך והן את עיסוקך בתחום.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו