העתיד של טיפול באמצעות אמנויות... כמה שאלות!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • העתיד של טיפול באמצעות אמנויות... כמה שאלות!
    חנה
    27/07/2016

    שלום ...
    אני סטודנטית לתואר שני טיפול באמנות (חזותית) במכללת סמינר ... כרגע אני מאוד מתלבטת ולא יודעת בדיוק מה הבעיה בחקיקת החוק ומשרד הבריאות והדברים האלה !!

    יש לי כמה שאלות :

    1- מה העמדה של אי הכרות בתואר ?
    2- האם האי הכרות היא לגבי בוגרי התעודות או גם לבוגרי תואר שני ?!
    3- מה יהיה גורלי אחרי שאסיים את לימודי לתואר שני ? יש מקומות עבודה שמאפשרות לעסוק בהם ?
    4- האם יהי לי מספר ראשיון ?
    5- הבעיה היה שאפשר לעבוד במשרד החינוך אבל לא יכולה לעבוד במשרד הבריאות וק״ח?
    6- התעודה שאני מקבלת מהווה אותה לפתוח קליניקה פרטית בלי הכרות של משרד הבריאות ?
    7- אם באמת אין הכרה במקצוע הזה ... אז למה עד היום ממשכים המוסדות ללמד אותה ?

    בסיבוכים אלה .. את כמטפלת ממליצה להמשך וללמוד טיפול באמנות ?!
    ( אני יודעת שזה לא הגיוני לשאול שאלה כזאת.. אבל עברת תהליך לא קל לקבלת התואר ובטח את יודעת כמה זה שכר הלימוד גדול .. אז צריכה כיוון להתקדם או להחליף תואר שני אחר ? .. )

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העתיד של טיפול באמצעות אמנויות... כמה שאלות! - תגובה

    מיה גל M.A.
    02/08/2016

    שלום חנה,
    הבעיה שעלולה להיווצר היא רק למי שאין לו תואר שני, במידה והחוק שיעבור ידרוש תואר שני.
    במקרה שלך, אם יהיה לך תואר שני, אינני צופה בעיה בקבלה לעבודה ומותר לך גם לפתוח קליניקה, אם כי אני ממליצה לחכות כמה שנים עד שתעשי זאת כדי לצבור נסיון וידע במוסדות ציבוריים.

    במידה ואת מתחברת לעולם הטיפולי ויכולה לראות את עצמך כמטפלת, על כל הכרוך בכך, הייתי ממליצה לך להמשיך. במידה ויש לך ספקות לגבי התאמתך מבחינה מקצועית זה כבר שווה בדיקה יותר מעמיקה, עם עצמך ואולי בליווי של איש מקצוע.
    בהצלחה!
    מיה גל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו