צמחי באך לעעיפות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צמחי באך לעעיפות
    אחת
    20/07/2011

    הי אני לוקחת 40 מ"ג ציפראמיל לOCD (ממשפ' SSRI)
    לצד השפעתו החיובית של הכדור ישנה גם תופעת לוואי של עייפות המתלווה אליו.
    בנוסף אני צמחונית כך שיכול להיות שזה קשור (לוקחת בי 12 אבל כנראה לא נספג מספיק)

    יש לך המלצה לצמח/תוסף/מה שלא יהיה שאני יכולה לקנות בבית מרקחת ולקחת על בסיס יומי.
    כמובן כזה שלא מתנגש עם פעילות הכדור...
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צמחי באך לעעיפות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צמחי באך לעעיפות - תגובה

    רותי בזק
    21/07/2011

    שלום
    מכיוון שאת מתארת מצב די מורכב , ולקיחת כדור ציפראמיל בד"כ באה גם בעקבות תחושות רגשיות לא פשוטות,
    נראה לי נכון לעבור אבחון אצל מטפל/ת בפרחי באך בכדי להרכיב לך את התרכובת המדוייקת המתאימה לך.
    כעיקרון פרחי באך נותנים מענה למצבי עייפות:
    לעייפות פיזית - אוליב
    ולעייפות נפשית - הורנבין
    אוליב יכול לגרום לשינה מרובה יותר בשבוע הראשון בו נלקח את התמצית.
    בכל מקרה , במצב אותו את מתארת , נראה לי נכון לעבור אבחון ואז להחליט מה לקחת.
    מאחלת בריאות טובה , ועירנות.
    כל טוב
    רותי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו