מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה על הרכבאביבה15/04/2012
אני מרגישה שלא טוב לי ואני קצת מתקשה לברר בתוכי מה בדיוק
ואני חושבת שזה שילוב של חרדה ודכאון במובן מסויים
ושוב,זה לא לגמרי ברור לי מה ולמה
יש כל מיני עניינים כמו עומס בבית עם הילדים וקשיים כאלה, וגם ריבים עם הבעל לא ברור על מה תמיד..וקשיים בעבודה ואולי קצת חרדה גם שם.
וחוסר שמחה בכלל ובמקום העבודה בפרט.
השתמשתי בעבר בפרחי באך שהתאמתי לעצמי ואני רוצה לנסות שוב
האם שילוב של ASPEN ,MUSTARD יכול להיות טוב? בשביל להתחיל לברר בתוכי ולהרים את עצמי קצת?
תודה מראש
אביבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה על הרכב - תגובה
רותי בזק15/04/2012אביבה יקרה
בעיקרון , אכן מאסטארד הינה תמצית נגד דיכאון. אבל , יש לנו בפרחי באך הרבה תמציות שנותנות מענה לסולם הרחב שנקרא דכאון, החל מעגמומיות קלה - גנטיאן , דרך קצת דיכאון- גורס , אחריו המאסטארד ויש עוד -לממש מרה שחורה. התמצית שפועלת הכי מהר היא גנטיאן , אז לעיתים אני נותנת שילוב של מאסטארד +גנטיאן , כדי להשיג תוצאות מהירות. ושוב , מאוד תלוי מה רמת הדיכאון....
לגבי הפחדים, גם פה יש לנו את האספן והמימולוס , ששילוב של שניהם יתן לנו מענה על פחדים ממקור ידוע וממקור לא ידוע.
לפי מה שאת מתארת חוסר השקט שלך הוא פנימי ולכן הייתי אולי מוסיפה גם אימפישיאן ואולי גם וולנאט.
מקווה שתגיעי לשלווה פנימית ושזוהי תקופה שתעבור.
הרבה טוב
רותי בזק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה על הרכב - תגובה
אלינור אגם15/04/2012אביבה יקרה,
כפי שנאמר לך, תלוי מה היא הרמה של הקושי כיוון שיש גם תשלובת של התמציות המשמשת כמעין רסקיו למצבים קשים מאוד של דיכדוך ודיכאון. את מתארת תמונה מלאה בפרטים שחלקם לא שלמים גם עבורך אז הייתי בודקת גם את האפשרות לקחת wild oat שקצת תמקד ותעזור להבחין בין עיקר הבעיה לסימפטומים. מעבר לזה נשמע הדברים קצת סוגרים עלייך וברגע כזה על אף שהאדם הוא המטפל הטוב ביותר של עצמו יכול לעשות לך שירות מאוד גדול אם תקבלי פרספקטיבה חיצונית של מטפל מוסמך. לרוב במצב כפי שאת מתארת יש נטייה להתכנס שלא תמיד מאפשרת מבט רחב על הסיטואציות או על המקור שלהן.
תמיד לשרותך,
אלינור אגם
מנהלת פורום פרחי באך ומטפלת מוסמכת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
אביבה15/04/2012לא חשבתי שהתגובות יהיו מהירות כל כך. תודה
מעניין אותי מה שכבת על פורמולת ה'רסקיו' לדכאון קשה. ממה היא מורכבת?
אני לא חושבת שזה המקום שלי אבל אני סקרנית
אולי באמת אוסיף גם mimulus להרכב שלי. אבל ממה שהבנתי יש עניין מסויים שעדיף להפחית בתמציות לא?
אז אולי כן כדאי לי לקחת רק ASPEN + MUSTARD ולראות מה קורה?
בינתים לקחתי רק ASPEN אתמול במשך היום והרגשתי מעט השתפרה כבר אתמול (הרגשתי שהחרדה מכך שחוזרים לעבודה השבוע סוגרת עליי אבל לא ברור מה בעבודה כל כך מחריד עבורי)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה - תגובה
אלינור אגם15/04/2012בעיקרון, תשלובת של gentian, gorse,musterd,wild rose, ו- sweet chestnut מהוות שילוב מאוד עצמתי לעת של נפילה מאוד חדה, זה לא רסקיו במובן של רסקיו רמדי שאותו באך רקח, אבל מניסיון זו תרכובת מאוד חזקה לעיתות דיכאון קשה.
לתיאור שאת מוסיפה כעת הייתי בוחנת את האפשרות של שימוש ב- hornbeam ב olive וב wallnut להסתגלות חזרה לשגרה, ולהנעת המנועים והתעוררות, הן כמובן לא עומדות בסתירה ל aspen ול muterd עליהן דיברנו קודם.
נכון הדבר שפחות תמציות בבקבוק טיפולי יוצרות אפקט מהיר ומודגש יותר אבל עדיין זהו לא כלל היסוד שצריך להנחות אותך כיון שלעתים נדרשת עבודה משולבת בו זמנית של מספר תמציות.
לשירותך,
אלינור אגם
מנהלת פורום פרחי באך ומטפל מוסמכת\* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
