חרדות קשות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חרדות קשות
    אגם
    16/01/2013

    היי
    אני בת 36 מטופלת בציפרלקס 15 מ"ל כחודשיים וחצי לא טוב לי יש לי המון תופעות וחוסר קואורדינציה בעקבות נטילת הכדור. חוויתי התקפי חרדה ואני לא מצליחה לצאת מהחרדות ביקרתי אצל נטורופתית (אופליה אשמח לדעת האים מישהו מכיר אותה) לא הייתי ממש עיקבית בנטילת הטיפות שנתנה לי.
    מאוד קשה לי עם המצב זה סבל יום יומי לחיות עם חרדות האים אפשר לייעץ לי טיפול בצמחי באך.
    תודה מראש על העזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדות קשות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדות קשות - תגובה

    רותי בזק
    16/01/2013

    אגם שלום
    ראשית , כן , יש טיפול נהדר נגד חרדות בפרחי באך. אבל , לא הייתי מפסיקה את הציפרלקס ורק בהשגחה של רופא או מטפל הייתי לאט לאט מורידה מינונים ולוקחת פרחי באך.
    את רושמת שהיית אצל נטורופטית שהמליצה לך על טיפות שאותם לא לקחת בעיקביות. האם זה לא עשוי לקרות גם עם פרחי הבאך? ומדוע את חושבת שמה שהנטורופטית נתנה לך טוב פחות מפרחי באך?
    כמה זמן את נוטלת ציפרלקס? והאם את עקבית עם הכדורים? עד כמה שידוע לי לוקח זמן עד שהגוף מצליח להתאזן....
    בכל מקרה , לא הייתי עושה שום מהלך ללא השגחה ומעקב צמוד. פרחי באך נותנים מענה לחרדות , פחדים והתקפי חרדה ופאניקה , אבל שוב , מכיוון שהמצב עדין , לא לעשות שום דבר ללא מעקב צמוד.
    ממליצה לך ללכת למטפל בפרחי באך , מוסמך , לעבור אצלו תשאול מדוקדק ורק אז לעשות שינויים.
    מאחלת לך הרבה בריאות ושקט נפשי
    רותי בזק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו