מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- טיפול מתמשך בפרחי באךהילה21/05/2016
שלום רב,
התחלתי טיפול בפרחי באך לפני כ6 חודשים. בהקפדה מלאה בצריכת הטיפות המומלצת על ידי המטפל.
התחלתי את הטיפול עקב חרדות, חוסר מוטיבציה, ביטחון עצמי נמוך, עצבות וחוסר שלווה.
הייתי חורקת שיניים ולוחצת את הלשון כלפי השיניים בלילות ובימים.
כיום אפשר לומר שיש איזה שהיא הקלה מסוימת, אך עדיין תסמיני השיניים והלשון עדיין מופיעים אם כי בהילוך טיפ טיפונת יותר נמוך.
אשמח לדעת כמה זמן אמור לקחת טיפול בפרחי באך? האם יש תקופת זמן מקסימלית שבא אפשר לומר- "מספיק"? (אם זה לא עוזר, אז פשוט לא עוזר..)
האם זה לכל החיים?
בתחילת הטיפול, המטפל ציין כי הטיפול יארך כ10-20 בקבוקים.
היום אני בבקבוק מס 21 ואין שיפור משמעותי.
אשמח לתשובות.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול מתמשך בפרחי באך - תגובה
רותי בזק22/05/2016הילה שלום
קודם כל , כל הכבוד על ההתמדה וההקפדה.
אני למטופליי , אומרת תמיד שאם אחרי 3-4 בקבוקים אין שיפור משמעותי , אז או שהם ב 20% עליהם פרחי באך פחות עובדים או שמשהו בפורמולה שהכנתי דורש שינוי.
כמה שאלות, האם כל הבקבוקים שלקחת הורכבו מאותה הפורמולה? האם נעשה שינוי תוך כדי? תשאולים תוך כדי? חשוב לעשות כל הזמן הערכות מחודשות ולשנות לפי הצורך.
בד"כ , מהנסיון שלי , הטיפול קצר יותר , אבל אין שום מניעה לקחת פרחי באך גם כל החיים , פשוט הייתי מצפה אחרי תקופה כה ארוכה לשינוי גדול.
אחרי שתתיחסי לשאלות , אשמח להגיב.
כל טוב
רותי בזק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול מתמשך בפרחי באך
הילה24/05/2016תודה על תשובתך.
כמעט כל פעם המטפל היה משנה את הפורמולה בהתאם לתשאולים על מצבי.
אני חושבת שהייתה איזה שהיא התקדמות אבל לא מרגישה משהו משמעותי.
במיוחד שעניין חריקות השיניים והלשון עדיין ממשיכות.
אשמח לחוות דעתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול מתמשך בפרחי באך - תגובה
רותי בזק24/05/2016הי הילה
את יודעת איזה תמציות קיבלת כל פעם? את יכולה לכתוב לי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול מתמשך בפרחי באך
הילה27/05/2016לא...
אם עד כה לא הייתה התקדמות משמעותית, לבקש מהמטפל לסיים את התהליך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול מתמשך בפרחי באך - תגובה
רותי בזק27/05/2016הי הילה
אני הייתי מציפה למול המטפל את הרגשתך ורואה כיצד הוא מגיב. אולי הוא צריך לעשות שינוי בצורת הטיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
