שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    חני
    27/09/2010

    שלום למנהלות - יש לי ילד, ברוך השם, בן 7, חזק ושובב. קצת יותר מדי שובב. הוא מרביץ כל הזמן לכל הסביבה. הלכנו לאבחון והוא לא סובל מהפרעות כלשהן. מה שכן, ההתנהגות שלו, עכשיו הוא בכתה ב', נורא מפריעה בבי"ס. האם תוספים טבעיים מומלצים בגילאים כאלו - פרחי באך ודומיו?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    סאטורי טלי וייס
    27/09/2010

    חני יקרה
    ההתנהגות של בנך מפריעה בבית ספר כי כנראה משהו מפריע לו.
    ילד שמרביץ לכל הסביבה מביע רגש כלשהו בדרך הזו ולכן הדבר החשוב הוא להבין מה ילדך מרגיש, האם זה כעס, תסכול, חוסר בטחון, פחד או כל רגש אחר. וזו בעצם דרך העבודה עם תמציות פרחי באך.
    פרחי באך אינם תוספים אלא תמציות טיפוליות המבוססות על צמחים ומיועדות לטפל במצבים רגשיים שונים על כן זה יכול מאוד להתאים לבנך.
    מבחינת הגיל - אין שום בעיה אפשר לקחת פרחי באך מגיל 0
    אני מציעה לפנות למטפל/מטפלת באזור מגוריכם על מנת שיוכלו להתאים לבנך את הרכב התמציות המתאים לו שיאפשר לו להישאר שובב אך לא לסבול מכך.  

    בהצלחה
    סאטורי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו