מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה בעניין ביטוח סיעודיגרשון11/09/2013
מדובר בביטוח סיעודי קבוצתי דרך מקום העבודה.
נאמר שניתן לתבוע הפעלת ביטוח סיעודי גם אחורה עד 3 שנים.
באלו נסיבות זה אפשרי?
נאמר שצריך להסביר ולנמק "היטב" את הסיבות שלא הוגשה תביעה יותר מוקדם כדי להצדיק את ההפעלה אחורה.
אלו נסיבות הגיוניות? מקובלות? סבירות?
מדובר בחולת אלצהיימר כבת 90 שעבורה כבר נלקחה עובדת זרה (ללא היתר עדיין) למשך שעות היום ובשאר הזמן הבת שלה מטפלת בה. המחלה בת כ 6-7 שנים בהדרדרות משתנה. כיום סיעודית לחלוטין.
האם מקובל בתביעה אחורה להתפשר על משך הזמן אחורה? הביטוח עצמו הוא ל-3 שנים בלבד ונאמר שמותר לתבוע אחורה עד 3 שנים.
תודה למשיבים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בעניין ביטוח סיעודי - תגובה
מאיה יעקוביאן11/09/2013גרשון שלום,
תביעת סיעוד רטרואקטיבית, איננה הליך פשוט וחברות ביטוח רבות מערימות קשיים.
חברת הביטוח תבקש מסמכים רפואיים המעידים על קיומו של המצב הסיעודי וכן על מועד תחילתו.
אני ממליצה לך להיוועץ בעו"ד המתמחה בתחום זה, טרם פניה לחברת הביטוח.
לרשותך תמיד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהראשית תודה
גרשון11/09/2013הביטוח הוא רק ל-3 שנים ולפיכך אין מספיק 'בשר' לחלוק עם עו"ד.
יש מסמכים מהעבר על מצב סיעודי.
הרכז של הביטוח הסיעודי במקום העבודה טוען שצריך נימוקים 'טובים' לתביעת רטרו ופה ביקשתי עזרה לנימוקים כאלה.
שוב, תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהראשית תודה - תגובה
מאיה יעקוביאן11/09/2013נימוקים טובים הם מסמכים המעידים על כך שהמבוטח היה במצב סיעודי מתאריך X
בהתאם להגדרות הפוליסה.
לרשותך תמיד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב, תודה
גרשון11/09/2013OK
לדעת הרכז צריך נימוקים טובים ללמה לא תבענו קודם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, ו...
גרשון12/09/2013(למרות הפרסומת הלא מוסווית.)
הסיבה היתה בעיקר חוסר הרצון להתעסק עם זה במחשבה שזה לזמן קצר, אבל הזמן ה/מתארך (ולא בבריאות טובה) והעלויות הולכות וגדלות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)

