יובש בעיניים לאחר אינטרלסיק

מנהל הפורום

ד"ר אנדרו פינק
ד"ר אנדרו פינק
053-4877834
לקביעת תור אצל ד"ר אנדרו פינק
053-4877834 ללא פרסום בפורום
 
  • יובש בעיניים לאחר אינטרלסיק
    יואב
    24/02/2019

    לפני כחודש עברתי ניתוח אינטרלסיק, ומאז חווה יובש חמור בעיניים. מה ניתן לעשות?

    ליצירת קשר עם מנהל הפורום:
    ד"ר אנדרו פינק - 053-4877834

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הדפסה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יובש בעיניים לאחר אינטרלסיק

    ד"ר אנדרו פינק
    25/02/2019

    יואב שלום

    יובש אחרי טיפול לאסיק לא נדיר, ומשתפר עם הזמן אצל רוב הגדול של המקרים. חשוב לחזור למכון או רופא שביצע את הלייזר ולקבל טיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו