מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- 22רעות13/09/2011
שלום, התוצאה של בדיקת שקיעת דם שעשיתי הינה 22, כשגבולות הנורמה הם 20-0.
יש לי תת פעילות של בלוטת התריס ואני נוטלת אלטרוקסין.
האם יש טעם לגשת לרופא?
שאר הבדיקות ההמטולוגיות יצאו תקינות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 22 - תגובה
אהוד סברדליק13/09/2011אם בדיקת הדם שלך היתה בעייתית הרופא ששלח אותך לבדיקה היה יוצר עימך קשר.
התוצאה שאת מציגה מראה שיש בגוף דלקת מאוד קטנה זה יכול אפילו להיות עששת שיניים או פצע שהיה בזמן הבדיקה וכבר נעלם, תוצאה זו בלבד אינה בעייתית ואינה מקור לחשש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ועוד שאלה
רעות15/09/2011התוצאה של ה- TSH בבדיקות דם יצאה גבוהה - 27 - כשהנורמה היא 0.35 עד 5.5.
אני נוטלת 100 מ"ג אלטרוקסין מדי יום, מניחה שצריך להעלות את המינון.
האם התוצאה מאוד חריגה? האם יש לכך השפעה מבחינה קוגנטיבית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ועוד שאלה - תגובה
אהוד סברדליק15/09/2011שלום רעות
למרות שאינני רופא ולכן אני ממליץ לך לפנות לפורום של רופאים. מניסיוני הבדיקות מעידות על כך שיש להעלות את מינון האלטרוקסין . חסר תיפקוד של בלוטת התריס משפיע על מערכות רבות בגוף, כולל מערכת העצבים וכישוריים תפיסתיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומה לגבי פתרון אלטרנטיבי?
רעות18/09/2011יש שיטה שאיננה תרופתית שמטפלים בה בתת פעילות בלוטת התריס?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומה לגבי פתרון אלטרנטיבי? - תגובה
אהוד סברדליק18/09/2011ניתן לטפל בדיקור סיני, צמחי מרפא ובהומאופתיה זה תלוי כמה זמן השתמשת באלטרוקסין שימוש ממושך גורם לבלוטת התריס להתנוון , אז יש קושי לטיפול אלטרנטיבי מנסיוני. אם את לא משתמשת בתרופות מערביות הסבירות לטיפול מוצלח עולה משמעותית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
