שלום ושאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום ושאלה
    מלי
    11/12/2011

    יש לי קנדידה באיבר המין, ואגינאלית, אני משתמשת בהידרו אגיסטן , יש לי את זה כחמישה ימים והיום התחלתי, מחרתיים אני מתחילה דיאטת קנדידה,רציתי לשאול 2 שאלות
    1)האם בהתחלה מותר להפחית את המוצרים כמו קמח לבן ומתוקים,אורז לבן וכדומה,למנה אחת ביום? יש לי תור לנטורופתית עוד שבועיים אבל עד אז זה יעזור ההפחתה? (התחלתי לקחת פרו ביוטיקה)אני לוקחת 5 כמוסות ביום וגם מערבבת 2 עם יוגורט שמה באיבר המין ומחכה 20 דקות זה יעזור?

    2)חברה שלי עשתה בעבר משהו קצת קיצוני אבל תוך 10 שעות הקנדידה עברה לה לגמריי מהאיבר,היא לקחה אקונומיקה(כן אקונומיקה)עירבבה כף של זה, עם מים וטבלה כול חצי שעה ושמה באיבר ואחרי 10 שעות זה עבר לה לגמריי,איך זה הגיוני?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום ושאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום ושאלה - תגובה

    אהוד סברדליק
    11/12/2011

    שלום מלי
    במידה והחלטת להתחיל תזונה להורדת קנדידה יש להוריד לגמרי את הפחמימות ,אחרת הטיפול אינו יעיל. אני ממליץ לך שיהיה לך את הטלפון של הנטורופתית כך שתמיד תוכלי להתייעץ עימה.
    אגיסטן מוריד את הפטריה מקומית אך אם לא מטפלים בבעיה מהשורש הפטריה חוזרת במחזוריות ובנוסף מופיעים תסמינים אחרים שקשורים לפטריה כגון עייפות, ירידה במערכת החיסון, חשק למתוק ועוד.
    שימוש באקונומיקה לא רצוי, מיכוון שגם אם הוא פוגע בפטריה הוא גורם לכוויה והרס רקמות והדבר אינו רצוי בכל הגוף ובעיקר באזור רגיש כמו הווגינה. כמו כן טיפול שכזה כמו האגיסטן הינו מקומי בלבד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו