עקיצה ברגל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עקיצה ברגל
    נעם
    02/05/2012

    שלום

    אתמול התיישבתי על ספסל בגן והרגשתי שאני נעקצת מברחשים כלשהם. כיוון שזה כבר קרה לי בעבר קמתי די מהר אבל בכל זאת נעקצתי שתי עקיצות רציניות שאחת מהן התפתחה בערב- גדלה והתאדמה. עכשיו, בבוקר, לא נראית התפתחות ויזואלית, אולי אפילו נסיגה אך הבעיה היא, כבר מאתמול, שקשה ללכת, כלומר, זה מאוד כואב ומכביד, כאב פנימי חזק ותחושה שעמידה והליכה מזיקות.
    לפני שנה וחצי קרה לי משהו כזה, חמור יותר שלא הבנתי את חומרתו עד שנהיו לי בועות גדולות ברגליים [אז ישבתי ליד שיח הרבה מאוד זמן ויצאתי עם המון עקיצות קטנות]. הגעתי לרופא כשכבר היה שם זיהום [אולי גם בעקבות גירוד, מריחת אלוורה וטיפול עם קרח כי בכלל לא הבנתי מה זה] והוא נתן לי אנטיביוטיקה. הפעם איני רוצה לקחת אנטיביוטיקה [ואני גם מיניקה...] ואני גם מקווה שאין זיהום. השאלה היא אם צריך לעשות משהו מלבד מנוחה ואם יש מקום לדאגה?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עקיצה ברגל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקיצה ברגל - תגובה

    אהוד סברדליק
    02/05/2012

    שלום נעם
    קני בחנות טבע ג'ל קומבודרון של חברת וולדה .הוא יעיל לתגובה אלרגית לעקיצות . הוא ירגיע את הגירוד וימנע ממך לגרד את המקום ולמנוע זיהום וצורך באנטיביוטיקה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו