דילול תרופות עם מים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דילול תרופות עם מים
    עידן
    10/08/2012

    אני חסיד של הרפואה הטבעית ובזכותה אני בריא באופו מושלם.
    בן 22 , ללא מחלות ושום דבר, יתושים בקושי עוקצים אותי המינרלים והויטמנים רים ושמחים, רזה וחטוב בלי להכניס חלב, בשר וביצים לפה. בריא לחלוטין..
    רק דבר אחד לא הצלחתי לפתור
    אלרגיה לאבק. הייתי אצל מטפלים שונים, ואין, רק פליקסונז, המשאף התרופתי הרגיל עזר לי. יש לי התקפים 3 פעמים בשבוע (זה ירד מ-5 לאחר שהפקתי בעצת מטפל להפסיק לאכול ירקות סולניים). אני לא מחפש תרופה אחרת, משהו הומאפטי, אלא לשאול האם לדעתכם יש טעם ורצוי לדלל את הפליקסונז עם מים?
    אני גם ככה בקושי משתמש בו. לא הייתי רוצה להכניס רעלים לגוף שאני שומר עליו ברמה האיכותית ביותר.
    האם זה אפשרי לשפוך מים ולערבב, הרי אני בטוח שאין צורך בהשפעה הענקית שלו, הייתי מסתפק ברבע
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דילול תרופות עם מים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דילול תרופות עם מים - תגובה

    עירית פרידמן
    12/08/2012

    שלום עידן
    הכותבים כאן אינם מומחים ברוקחות או ברפואה מערבית לכן שאלות כאלו כדאי לשאול אנשים שהם מומחים בתחום.
    אני הומאופתית וראיתי מטופלים אלרגיים ש"יורדים" מתרופות אחרי טיפול הומאופתי ולכן זה מה שאני ממליצה.
    ואגב-בריאות מושלמת משמעותה שאינך חולה....
    כל טוב
    עירית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו