לחיצות על הרקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לחיצות על הרקה
    גדי
    21/09/2012

    האם לחיצה חלשה/חזקה עם האצבע על הרקה יכולה לעשות איזשהו נזק? ולמה בעצם יש הרגשה של מעין לחץ?
    (נדמה לי שזה נקרא רקה, מעין שקע ליד הגבה בצד הראש, שלוחצים עליו בכל מיני שיטות עיסוי וזה אמור לשחרר מתחים)

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לחיצות על הרקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחיצות על הרקה - תגובה

    אהוד סברדליק
    22/09/2012

    שלום ניצן
    אזור הרכות הוא אזור שאנשים רבים חשים בו לחץ, מתח או כאב בשעת כאב ראש או כאשר הם סובלים ממתחים נפשיים והסיבה לכך לפי הרפואה הסינית הנה שבמקום עובר מרדיאן כיס המרה שקשור לתכנון והתנהלות בחיים ולרגשות כעס או תסכול וליכולת לקבל באומץ החלטות בחיים. אלו הסיבות שהרבה אנשים סובלים בגללם מכאבי ראש.
    מגע נכון באזור יכול לפוגג את המתח והכאב באזור ולהיטיב עם האדם הסובל. אך כמו כן מגע גס וחזק מדי יכול להרע את המצב ולהחריף את הסבל. מעבר לכך הנזק בד"כ אינו קשה . אין ספק שלכן רצוי לפנות בטיפולי מגע לאדם שעבר הכשרה מתאימה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו