יובש קיצוני בפה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יובש קיצוני בפה
    אורני
    25/11/2013

    אני בת 56 .אני נוטלת סרוקסט מזה 7 שנים.לפני שנתיים התחלתי לנטול וולבוטרין ואז התחיל יובש בפה שהלך והחמיר והגיע למצב קיצוני ביותר.היובש לא היה לפני נטילת הוולבוטרין.כעת אני שנה ללא הוולבוטרין (אך עם הסרוקסט) ויובש עדיין קיצוני ביותר.
    עשיתי את כל הבדיקות הרפואיות הקשורות בבלוטות הרוק והכל נמצא תקין.
    כלל מיפוי של הבלוטה ושטיפה של בלוטות הרוק.
    אציין שרמת הסוכר שלי בדם היא 98.
    מה יכולה להיות הסיבה ליובש הקיצוני הזה שהרופאים לא מצליחים לעלות עליה?האם יש לרפואה האלטרנטיבית פתרון לבעיה?
    האם יתכן שלרמת הסוכר הגבולי שלי יש חלק בבעיה?
    תודה
    .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יובש קיצוני בפה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יובש קיצוני בפה - תגובה

    עירית פרידמן
    26/11/2013

    שלום אורני
    המקום שבו לרפואה הקונבנציונאלית אין פיתרון, טוב להעזר ברפואה האלטרנטיבית.
    בהחלט ייתכן שהתרופות שאת נוטלת עכשיו ובעבר גרמו ליובש הזה. לעיתים גם עם סיום הגורם הבעייתי הגוף "מתרגל" לחוסר האיזון ולא מגיב, כפי שקרה אצלך.
    אני ממליצה לך לפנות לטיפול אחר-הומאופתי או סיני ולהיות בסבלנות עד שתראי תוצאות.
    חג אורים שמח
    עירית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו