כאב חד בא וחולף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאב חד בא וחולף
    אורן
    18/12/2013

    שלום רב מזה מספר חודשים, אני חווה תופעה מוזרה:
    כאב חד מופיע בחלק החיצוני של הישבן הימני, בדרך-כלל מלווה גם בתחושת דקירה חדה בחלק הפנימי של הישבן.
    הכאב מופיע ללא סיבה במצב מנוחה וחולף לאחר זמן קצר, אך באותן שניות הוא כואב מאד.
    אני עושה ספורט באופן קבוע, ריצה + משקולות.
    לא מצליח למצוא "חוקיות" כלשהי בכאב, יכול לא להופיע כלל במשך זמן רב ולצד זאת לפעמים מופיע פעם ביום-יומיים.
    הסימפטומים על כל פנים הם קבועים- כפי שציינתי.
    יש כיוון? אני לא יודע אם יש טעם ללכת לרופא (או לאיזה סוג רופא אני צריך?) מפני שלעיתים יכול לעבור גם חודש בלי שארגיש בכך, מצד שני מעת לעת זה חוזר...
    כיוון??...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב חד בא וחולף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב חד בא וחולף - תגובה

    עירית פרידמן
    19/12/2013

    שלום אורן
    זה נשמע כמו בעיה עצבית כך שאם אתה רוצה חוות דעת רפואית נראה לי שנוירולוג הוא הכתובת.
    בטיפול הומאופתי לא חייבים הבנה רפואית או פיזית כדי לטפל, מספיקה האינפורמציה שאתה מביא לגבי הבעיה.
    ומאד מומלץ לטפל במצב כזה כשזה עדיין לא קבוע ולא מציק ברמה יומיומית.
    כל טוב
    עירית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו