חשש לחרדות בבקשה רוצה עזרה !!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חשש לחרדות בבקשה רוצה עזרה !!!
    קרן
    16/05/2014

    שלום
    שמי אלין בת 35.5
    אני נשואה+ילדה בת 3.5
    אני מזה 3.5 שנים מאז לידתה של הנסיכה שלי מרגישה תחושות של עלפון (מידי פעם) סחרחורת לסירוגין פתאום לא חשה בטוב חולשה כזאת ראש כבד
    עייפות כל הזמן אין לי כוח לכלום אין לי מוטיבציה ומרץ הרגשה שמשהו לא בסדר וחסר לי משהו בגוף -ויטמינים חיזוק השאלה מה?
    זה מטריד אותי המון זמן .פניתי לרופאת משפחה שלי תמיד אומרת לי אולי סטרס אולי חרדות אולי מצב נפשי ואולי מתח. עשיתי בדיקות דם והכל בסדר המוגלובין B12 בלוטת התריס ועוד.....יש לי בדרך כלל חרדה ופחד שאני מודעת אליו כבר שנים-רק אם אני לבד בבית בשעות הלילה. לא חוטפת חרדות ככה בלי סיבה בעבודה או בקרבת אנשים.

    ***חשוב לציין ששנה וחצי אני עובדת ב-2 עבודות מהבוקר עד הערב אבל לא עבודה פיזית אין לי מושג אם זה קשור

    1.לפי הדברים שציינתי כאן האם יש מצב שזה חרדות?
    2. או בכל זאת יש עוד איזה בדיקה שהייתם ממליצים לי לעשות?
    3.האם יש טיפול טבעי ללא תופעות לוואי ושניתן לקחת גם בהריון כי אני מתכנת בקרוב?

    תודה על העזרה
    אלין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשש לחרדות בבקשה רוצה עזרה !!! - תגובה

    אהוד סברדליק
    16/05/2014

    האם את סובלת מנשירת שיער או התפצלות ציפורניים או שיער? האם את רגישה לקור?
    האם כשאת קמה משכיבה לישיבה יש נקודות שחורות אוסחרחורת,? האם יש יובש בעור או בעיניים? האם המחזור תקין ואילו תופעות יש לפני הוסת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשש לחרדות בבקשה רוצה עזרה !!! - תגובה

    עירית פרידמן
    18/05/2014

    שלום אלין
    הומאופתיה היא הדבר הנכון ביותר עבורך כרגע.
    לא מתעסקים בשאלה אם זה חרדות או משהו אחר אלא מנסים להבין את המצב כמו שהוא.
    והכי חשוב-אין שום בעיה לטפל בזמן הריון! דוקא רצוי מאד לטפל בהריון. זה יעזור גם לבעיה הספציפית ובונוס-לידה טובה ותינוק רגוע.
    ממש המלצה חמה להגיע לטיפול הומאופתי בהקדם.
    כל טוב
    עירית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו