חוסר סבלנות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חוסר סבלנות
    קרין
    18/04/2008

    היי
    אני בת 29 וסובלת מחוסר סבלנות נוראי, זה משפיע עליי בצורה מחרידה עד שאני שוקעת בדיכאון קצר ונרגעת, יש לי בן זוג מדהים, שאני מונעת ממנו לעזור לי, זה פוגע לי בחיי היום יום, אני מפספסת דברים חשובים בחיים, פשוט חסרת סבלנות, אני תמיד מצפה לתשובות מהירות, ולמהלכים מהירים, ואני לא מקבלת אותם בגלל חוסר הסבלנות שלי, ובעקבות כך אני גורמת לעצמי לעשות טעויות ולהתחרט עליהם.
    אני מתכננת עם בן זוגי עתיד מדהים רק שין לי סבלנות לדברים שייקרו, אני מודעת לבעיה שלי, וזה מאוד מפריע לי.
    אני רוצה להיות בן אדם רגוע ושלו, כי זה מציק לי נורא, כי אני פוגעת רק בעצמי.
    בבקשה איך אוכל לטפל בזה?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר סבלנות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר סבלנות והומאופתיה

    עירית פרידמן
    18/04/2008

    שלום קרין
    טוב מאד שאת מסוגלת להסתכל על עצמך מהצד ולראות איך ההתנהגות שלך משפיעה על חייך.
    וטוב שאת מחפשת עזרה.
    תחום ההומאופתיה הוא אחד התחומים שיכול לעזור לך מאד לפתור את הבעיה.
    כמובן שניתן גם שלב בשיטות אחרות שמלמדות רגיעה כמו למשל יוגה.
    חג שמח
    עירית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חג שמח

    קרין
    18/04/2008

    תודה רבה עירית וחג שמח אשמח ליצור איתך קשר כאשר אני חוזרת לצפון (לטבעון מאילת) ממש בחודשים הקרובים, ואשמח להשך טיפולים אצלך.

    שוב תודה רבה וחג פסח שמח עם הרבה בריאות נחת ושלווה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרין

    יפה שמעוני
    18/04/2008

    קרין שלום רב,


    בפרחי באך קיימת תמצית המיועדת בעיקר לאנשים חסרי סבלנות ולאנשים ביקורתיים.

    כדאי לנסות. (רצוי לקבל את הפורמולה ממטפל מקצועי שיש לו נסיון בפרחי באך).

    כמו כן את צריכה לעבוד על עצמךועל התת מודע שלך. את צריכה לתת הוראה לתת מודע להתאזר בסבלנות ולקבל את הזולת עם המעלות והחסרונות שלו. אף אחד לא מושלם. מומלץ גם ללמוד יוגה או טאי-צ'י. עוזר להרגע ולנשום נכון.

    חג שמח,

    יפה שמעוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו