ייעוצ בכללית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ייעוצ בכללית
    אביטל
    17/01/2016

    שלום,
    אני מתכננת להתחיל טיפולי דיקור סיני לצורך הסדרת חוסר איזון הורמונלי בגוף
    (קושי לרדת במשקל,שיעור יתר)
    האם דיקור סיני זה מספיק,או שאני צריכה משהו אחר,למשל הומיאופתיה?
    מה ההבדל?
    האם הרמה בכללית רפואה משלימה היא טובה?
    אבקש גם המלצה על מטפל טוב,באזור חולון בת ים (של כללית משלימה) שמתמחה בזה
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ייעוצ בכללית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ייעוצ בכללית - תגובה

    עירית פרידמן
    17/01/2016

    גם דיקור וגם הומאופתיה יכולים לעזור לעניינים הורמונאליים.
    כדאי לקרוא קצת על כל שיטה ולראות מה מתאים לך יותר.
    הטיפול ההומאופתי כולל פגישת עבודה ארוכה אחת שבה את מעבירה אינפורמציה להומאופת והוא מתאים לך תרופה הומאופתית. שזה כדורי מציצה מתוקים.
    הפגישות הן אחת לחודש עד שמושגת הטבה.
    דיקור- האינפורמציה נמסרת בדיבור הרבה יותר קצר מאשר בפגישה ההומאופתית. וגם בבדיקת לשון ודופק ע״י המטפל. הטיפול הוא בדיקור של מחטים לכמה מקומות בגוף. הפגישות אחת לשבוע למשך 10 פגישות בערך.
    עדיף טיפול פרטי אם אפשר על פני טיפול בקופה.
    כל טוב
    עירית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • RE

    אביטל
    17/01/2016

    עירית תודה רבה על התגובה!
    אני כבר חסרת אונים..
    אולי את יכולה להמליצ לי על מישהו טוב באזור חולון בת ים שמטפל בדברים שהזכרתי לך למעלה ? הם נוצרו כתוצאה מPCO
    בנוסף, מה לפי דעתך משתי השיטות יותר יעזור לי ? אני מחפשת דרך לטיפול בשיער הפנים וירידה במשקל, ולא להסדרת מחזור כרגע ( למרות שגם זה אין לי)
    תודה שוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • RE - תגובה

    אהוד סברדליק
    18/01/2016

    PCOS (שחלות פוליצסטיות) שיעור יתר בפנים ובגוף, השמנה ,מחזור לא סדיר ובעיות קדם מחזוריות .כולם סימפטומים לאותה הבעיה והיא חוסר איזון הורמונלי (לפעמים השמנה גורמת בעצמה לחלק מחוסר האיזון) עליך לעשות תשקיף הורמונלי (בדיקת דם מיוחדת) אם לא עשית עד כה ולראות מה רמת חוסר האיזון. הטיפול בכל שיטה שתבחרי יעבוד על חוסר האיזון על כל מרכיביו והסימפטומים שמציקים לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו