ליחה באופן קבוע

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ליחה באופן קבוע
    שיר
    02/11/2008

    חברי סובל באופן קבוע מליחה , הוא אוכל מעט מאוד מוצרי חלב , הוא ניסה כל מיני כדורים שהרופא המליץ לו , אך שום דבר לא שינה את המצב. הליחה היא יומיומית ולא עוברת , ועקב הליחה הוא מפתח גם דלקות גרון. אשמח לקבל המלצות שאולי כן שיוכלו לעזור לו להפתר מהליחה המטרידה הזאת. תודה רבה מראש...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ליחה באופן קבוע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליחה

    עדי מנחמי
    02/11/2008

    הבעיה נובעת מפעילות יתר של מערכת החיסון.על כן כדאי לאזן אותה ע"י טיפולי דיקור ו\או פורמולת צמחי מרפא אישית,אשר תפקידה לחזק ולמנוע ליחה.יש לבדוק אם ישנה דלקת חבויה(כמו סינוסיטיס)אשר יוצרת גירוי תמידי של מע' החיסון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רוק מתקתק

    אנני
    04/05/2009

    אינני יודעת אם הבעייה שלי קשורה להודעה זו אך ניראה לי שייש משהו דומה. מזה כמה חודשים אני מרגישה שהרוק שלי, שהיה תמיד ללא טעם לוואי, הוא מתקתק.
    זה קורה כשאני בהליכה, עמידה וישיבה אך לא בעת שכיבה. אני חוששת מאוד שזה גורם גם לריח.
    אני לא סובלת מליחה כרונית אך לעיתים די קרובות עלי לנקות בבוקר את גרוני מליחה שהצטברה. עלי לציין שהלכתי לרופא שיניים וגם לשיננית. עשיתי הקצאת שיניים, הם לא מצאו בעייה וממה הטעם שאני חשה נובע. אני לא לוקחת תרופות או ויטמינים , לא ידוע לי על שינויים הורמונליים מיוחדים, בקיצור, אני מחפשת את הסיבה כדי לפתור הבעייה שמטרידה אותי מאוד .אשמח לשמוע מכם ממה זה יכול לנבוע? מה ניתן לעשות? אל מי כדאי לפנות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנני

    יפה שמעוני
    05/05/2009

    אנני שלום רב,

    האם מערכת העיכול שלך תקינה? עצירויות, או שלשולים, גזים?

    אם נמצא שהכל תקין יש לבדוק את התזונה שלך. תנסי להוריד לתקופה מסויימת מהפחמימות והסוכרים שאת אוכלת. כ"כ תקחי פרוביוטיק 1-2 כמוסות ליום לפני האוכל. תשתי הרבה מים ותה צמחים בעיקר בבונג, מליסה, לואיזה, נענע, שומר.

    אם לא יעזור אני ממליצה לפנות לנטורופת מקצועי לאיבחון יותר יסודי.

    בהצלחה,
    ד"ר יפה שמעוני-נטורופתית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיר

    יפה שמעוני
    08/05/2009

    שיר שלום,

    החבר שלך צריך לעבור איבחון לרגשיות ואלרגיות.
    יתכן והוא פיתח רגישות למוצרי מזון כלשהם, או לחומרים אחרים.
    ממליצה לעשות איבחון בשיטת איפ"ק (ניקוי פיזי ורגשי של אלרגיות).

    יש פתרונות אבל לא תמיד ניתן לעשות זאת דרך האינטרנט.

    בהצלחה,
    יפה שמעוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו