מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ליחה באופן קבועשיר02/11/2008
חברי סובל באופן קבוע מליחה , הוא אוכל מעט מאוד מוצרי חלב , הוא ניסה כל מיני כדורים שהרופא המליץ לו , אך שום דבר לא שינה את המצב. הליחה היא יומיומית ולא עוברת , ועקב הליחה הוא מפתח גם דלקות גרון. אשמח לקבל המלצות שאולי כן שיוכלו לעזור לו להפתר מהליחה המטרידה הזאת. תודה רבה מראש...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליחה
עדי מנחמי02/11/2008הבעיה נובעת מפעילות יתר של מערכת החיסון.על כן כדאי לאזן אותה ע"י טיפולי דיקור ו\או פורמולת צמחי מרפא אישית,אשר תפקידה לחזק ולמנוע ליחה.יש לבדוק אם ישנה דלקת חבויה(כמו סינוסיטיס)אשר יוצרת גירוי תמידי של מע' החיסון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרוק מתקתק
אנני04/05/2009אינני יודעת אם הבעייה שלי קשורה להודעה זו אך ניראה לי שייש משהו דומה. מזה כמה חודשים אני מרגישה שהרוק שלי, שהיה תמיד ללא טעם לוואי, הוא מתקתק.
זה קורה כשאני בהליכה, עמידה וישיבה אך לא בעת שכיבה. אני חוששת מאוד שזה גורם גם לריח.
אני לא סובלת מליחה כרונית אך לעיתים די קרובות עלי לנקות בבוקר את גרוני מליחה שהצטברה. עלי לציין שהלכתי לרופא שיניים וגם לשיננית. עשיתי הקצאת שיניים, הם לא מצאו בעייה וממה הטעם שאני חשה נובע. אני לא לוקחת תרופות או ויטמינים , לא ידוע לי על שינויים הורמונליים מיוחדים, בקיצור, אני מחפשת את הסיבה כדי לפתור הבעייה שמטרידה אותי מאוד .אשמח לשמוע מכם ממה זה יכול לנבוע? מה ניתן לעשות? אל מי כדאי לפנות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנני
יפה שמעוני05/05/2009אנני שלום רב,
האם מערכת העיכול שלך תקינה? עצירויות, או שלשולים, גזים?
אם נמצא שהכל תקין יש לבדוק את התזונה שלך. תנסי להוריד לתקופה מסויימת מהפחמימות והסוכרים שאת אוכלת. כ"כ תקחי פרוביוטיק 1-2 כמוסות ליום לפני האוכל. תשתי הרבה מים ותה צמחים בעיקר בבונג, מליסה, לואיזה, נענע, שומר.
אם לא יעזור אני ממליצה לפנות לנטורופת מקצועי לאיבחון יותר יסודי.
בהצלחה,
ד"ר יפה שמעוני-נטורופתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיר
יפה שמעוני08/05/2009שיר שלום,
החבר שלך צריך לעבור איבחון לרגשיות ואלרגיות.
יתכן והוא פיתח רגישות למוצרי מזון כלשהם, או לחומרים אחרים.
ממליצה לעשות איבחון בשיטת איפ"ק (ניקוי פיזי ורגשי של אלרגיות).
יש פתרונות אבל לא תמיד ניתן לעשות זאת דרך האינטרנט.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
