מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תרבית שתן מדאיגה בהריוןבתיה01/02/2009
אני בהריון, שבוע 26, לפני שעה התקשר אלי הרופא המטפל בקשר לתרבית שתן שנלקחה שבוע שעבר ובה נמדד שכמות הלויקוציטים היא 500 cell/µl והמליץ להתחיל בטיפול אנטיביוטי (מוקסיפן) למשך חמישה ימים. מה ההשלכות של אנטיביוטיקה בזמן הריון והאם ישנה אלטרנטיבה? הרופא טען כי המצב מסוכן ועלול לגרום ללידה מוקדמת. אנא החזירו תשובה בהקדם כי אני מודאגת. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנטיביוטיקה והומאופתיה בהריון
עירית פרידמן01/02/2009שלום בתיה
לא ניתן לדעת ממעט הפרטים שנתת מה מצבך הכללי וההריוני. מה המצב שמצריך נטילת אנטיביוטיקה מלבד הבדיקה? ומה הסכנות בו?
נטילת אנטיביוטיקה באופן כללי איננה רצויה אך היא לא מסוכנת ולכן יש לשקול את המצב בכללתו ולהחליט לפי התמונה הרחבה.
גם אם תחליטי לקחת אנטיביוטיקה כדאי להתחיל טיפול הומאופתי במקביל כדי לחזק אותך בהמשך ההריון ולמנוע הישנות הבעיה.
טיפול הומאופתי בהריון הוא טיפול מותאם למצב וללא כל סיכון.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבתיה
יפה שמעוני04/02/2009בתיה שלום רב,
מאחר ואת בהריון בהחלט לא מומלץ לקחת אנטיביוטיקה, אלא רק במקרה חרום. האנטיביוטיקה יכולה לגרום להתפרצות פטריית הקנדידה, שזה לא רצוי, כמובן.
אני ממליצה לעשות ניקוי בשיטת איפ"ק (ניתן לנקות מהגוף גם וירוסים וחיידקים ללא תרופות).
בינתיים תשתדלי לשתות הרבה מים ותה צמחים, להוריד סוכרים ופחמימות ריקות. תרבי באכילת ירקות כתומים וירוקים. הרבה עלים.
לנקות את שלפוחית השתן מומלץ לשתות מים משערות תירס (להרתיח), עלי פטרוזיליה, תה סירפד.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
