טעם לוואי בפה אחרי האוכל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טעם לוואי בפה אחרי האוכל
    טלי
    22/04/2009

    בימים האחרונים אני מרגישה טעם לוואי בפה אחרי האוכל. אני בת 29, בריאה, לא נוטלת תרופות ולא מעשנת. אשמח לדעת מה מקור התופעה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טעם לוואי בפה אחרי האוכל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טלי

    יפה שמעוני
    24/04/2009

    טלי שלום,

    טעם לוואי אחרי האוכל יכול לנבוע מבעיות במערכת העיכול, עודף או חוסר חומציות, חוסר אינזימי עיכול, הימצאות של פטריות או פרזיטים שמפרישים רעלים בקיבה וזה מתבטא גם בטעם בפה.

    כמו כן האם עברת טיפולי שיניים? לפעמים גם הסתימות בשיניים גורמות לטעם לוואי בפה,

    אני ממליצה אחרי כל ארוחה לשתות תה בבונג, נענע, או שומר. יכול לעזור לנטרל ריחות וטעם לוואי.

    בהצלחה,
    יפה שמעוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה

    טעם רע בפה
    24/08/2010

    בת 31 בריאה בדרך כלל,לא נוטלת תרופות ,לא עברתי טיפול שיניים ,יש לי טעם לוואי בפה לאחר האוכל,התופעה נעלמת ואחרי כמה ימים חוזרת,אציין שלפני שנה ילדתי ילד שני( הריון ולידה תקינים) והתחושה שאני מרגישה עכשיו בחלל הפה בדיוק אותה הרגשה כמו שהיתי בהריון.האם התופעה הנ"ל לא חלפה מאז הריון?לפני הריון וגם בהריון הראשון לא הרגשתי את זה.בדיקות דם TSH ותפקודי כבד וספירה חודש לאחר הלידה היו תקינים.מה עושים? אולי יש קשר לתזונה לקויה,משקלי 48 גובה162 BMI16.
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טעם לוואי

    אהוד סברדליק
    24/08/2010

    שלום טלי
    הטעם בפה בחודשי ההריון הראשוני קשור לפי הרפואה הסינית לכבד שעומס ההורמונים בטרימסטר הראשון של ההריון מכביד עליו וגורם להפרעה במערכת העיכול שכתוצאה ממנה מופיעות בחילות והקאות בטרימסטר זה.
    עומס על הכבד שלא בהריון קשור במקרים רבים לאנשים פרפקציוניסטים שדורשים מעצמם ומסביבתם שלמות בכל דבר וכתוצאה מכך נוצר לחץ נפשי רב שמשפיע על הכבד ודרכו על מערכת העיכול ולטעם לוואי בפה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסבר לתופעה

    עירית פרידמן
    24/08/2010

    שלום
    בכל גישה טיפולית יוכלו לתת לך הסברים לתופעות עפ"י נקודת ההסתכלות של הגישה.
    השאלה היא האם את מסתפקת בהסבר או רוצה גם טיפול?.....
    מהפן ההומאופתי אני יכולה לומר שבהריון מתחוללים בגוף שינויים רבים-הגוף עובר סוג של טלטלה מערכתית שאמורה להרגע אחרי הלידה. לעיתים קורה שהמערכת משתבשת ולא חוזרת לתיפקוד הרגיל.
    תרופה הומאופתית שמותאמת לך אחרי הבנה מדויקת של מקור הבעיה יכולה "להזכיר" לגוף מה לעשות.
    כך אחרי ראיון הומאופתי אפשר להבין קצת יותר על מקור הבעיה וגם לטפל בה.
    כל טוב
    עירית פרידמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו