שאלות קשות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלות קשות
    רן
    19/09/2009

    שלום
    האם הגרעינים של הרימון הם הגורמים לעצירות?
    1)מיץ ללא הגרעינים מרימון וצבר לא יגרמו לעצירות?
    2) האם אכילת ענבים עם גרעינים הם כמו אכילת הרימון? (לעצירות)
    3)והשאלה היותר חשובה:
    האם אי אכילת מזון מן החי גרמה במשך עשור שנים ללחץ דם נמוך? 55-90 שהיה לפני שנים 120 -80?.
    4 )והאם אני מוריד עוד יותר את לחץ הדם בכך : שאוכל הרבה פטרוזיליה , עם בסלט או במיץ ירקות ו 6-8 שיני שום .
    5)מה לאכול דווקא שיעלה את לחץ הדם -מרגיש עייף שיורד כל כך נמוך ויותר בקיץ.
    תודה וחג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלות קשות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רן

    יפה שמעוני
    01/10/2009

    רן שלום רב,

    האם אתה צמחוני, טבעוני?

    אם רימונים, או סברס גורמים לך לעצירות אפשר לוותר ולאכול פירות אחרים.
    מיץ ללא גרעינים אינם גורמים לעצירות.
    ניתן למצוא ענבים ללא גרעינים.
    הפטרוסיליה גורם לשיתון יתר ולהורדת לחץ דם.
    כדאי לך לפנות למטפל מקצועי שיתן לך יעוץ מתאים לך והלמת ויטמינים ומינרלים, אם חסר לך כתוצאה מאי אכילת מוצרים מהחי.
    האם בדקת את מצב ה- B12 שלך? חוסר יכול לגרום לעייפות יתר.

    תשתה תה קינמון, רוזמרין - פעמיים ביום. הם מחממים ומעלים מעט את לחץ הדם.
    גם ג'ינקו בילובה טיפות או כמוסות, ג'ינסנג קומפלקס, יכול לעזור.

    חג שמח,
    יפה שמעוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו