מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סרבנית אוכלטלי01/11/2009
שלום,
הבת שלי בת שנתיים ושבעה חודשים מאוד סלקטיבית לגבי האוכל שאני מציעה לה
מוכנה לאכול מאכלים מסויימים שהם: קורנפלקס מתוק עם חלב בבוקר, אקטימל, פסטה עם רוטב פסטו או שניצל טבעול, חביתה ומעדנים (לפעמים מבקשת נקניקייה וקבב אני לא אוהבת לתת)
עשיתי לה בדיקות דם B12 =727, IRON=66, CREATININ=0.3, MCH=26.5, MCHC=31.7
נאמר לי שיש לה אנמיה קלה ומאוד מומלץ להוסיף FLORAVITAL גרמה לילדים ללא שמרים ודבש
שזה יגביר לה את התאבון .
אני ממש לא יודעת מה לעשות, אני מאוד חוששת שזה שהיא לא אוכלת יפגע בבריאות שלה
ואם אני כן אשכנע אותה לאכול אני חוששת שאעשה לה נזק נפשי
אשמח לקבל עזרה אני ממש דואגת
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדעתכם כדי לתת לה את התוסף?
טלי01/11/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעית אכילה
עירית פרידמן01/11/2009שלום טלי
הבעיה שאת מתארת מציקה מאד בעיקר לאימהות שתפקידן הוא לזון את ילדיהן.
לעיתים הלחץ של האם "נדבק" לילדה ומשפיע עליה.
שווה לבחון את הבעיה ולראות מה דורש טיפול? ומה גורם לילדה להסתפק במעט סוגי מזון?
זו בעיה ש"שכנוע" בלבד לא יפתור אותה, גם אם לא ייגרם כל נזק נפשי.
טיפלתי בעבר בילדים עם בעיות אכילה בהומאופתיה. על מקרה אחד כתבתי מאמר אותו את יכולה למצוא באתר שלי.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטלי,
יפה שמעוני02/11/2009טלי שלום רב,
לפי הפירוט שלך בתך מקבלת תזונה לא רעה. תנסי להוסיף פרי וירק.
בננה, תפוח, פרי אחר שהיא מוכנה לאכול. בטטה, גזר, קינואה, אורז פראי. תגווני ותוסיפי תבלינים, שאולי ימצאו חן בעיניה.
לגבי תוספת ויטמינים בהחלט אפשר לתת.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
