קנדידה אצל תינוק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קנדידה אצל תינוק
    ימית
    18/11/2009

    תינוקי בן 5 חודשים. יונק. התחיל לאכול מוצקים ( אגס, בננה, בטטה) לפני כשבועיים. סובל מפטריה בישבן שהולכת ומתפשטת . אחנו לא רוצים לתת לו משחה אנטיביוטית, האם יש משהו אחר על מנת להעלים את הפטרייה? בינתיים שמים שמן עם שמן עץ התה ומנסים להחליף חיתולים ככל מהר ככל שניתן. האם כדאי להפסיק עם המוצקים בינתיים.?
    תודה, ימית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קנדידה אצל תינוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ימית

    יפה שמעוני
    19/11/2009

    ימית שלום,

    יש להניח שאת נושאת בגופך את פטריית הקנדידה והתינוק נדבק ממך. (דרך תעלת הלידה), או אם הוא טופל באנטיביוטיקה.
    האם את מניקה אותו?
    אין צורך להחליף את המוצקים, אבל יש להמנע מקורנפלור וחלב סויה.

    בשום פנים ואופן לא לתת אנטיביוטיקה כיון שזה רק יחמיר את המצב. (זו אחת הסיבות להתפרצות הקנדידה).

    ניתן לנקות את הפטריה בשיטת איפ"ק (צריך להגיע לקליניקה).

    ולהרגעה בינתיים: תמרחי משחת קלנדולה +טיפה אחת שמן עץ התה. להשיג בבתי מרקחת.

    לידיעתך: הטיפול החיצוני לא יפתור את הבעיה. יש צורך בניקוי הפטריה ממערכת העיכול, ששם היא ממוקמת בדרך כלל, למרות שהיא מופיעה רק על הישבן של תינוקך. ואם גם את סובלת מהקנדידה את צריכה לעשות טיפול משולב.



    בברכה,
    יפה שמעוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו