בלוטת תריס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בלוטת תריס
    צ
    20/12/2009

    שלום!
    יש לי היפרתירואידיזם מזה כ4 שנים. הייתי מטופלת תרופתית והבלוטה התאזנה. היא חזרה לפעילות גבוהה לפני שנה+ אך אז בדיוק נכנסתי להריון. המשכתי עד טיפול תרופתי עד התאזנות לפני טרימסטר אחרון. כ3 חודשים אחרי הלידה הבלוטה שוב חזרה לפעילות יתר. הבנתי שהאופציות הקונבנציונליות הן כריתה חלקית או יוד רדיואקטיבי. לפני זה רציתי לבדוק אם הרפואה הטבעית תוכל לעזור לי. חיפשתי הרבה באינטרנט אבל יש מגוון רחב שאינני יודעת בסופו של דבר למי לפנות...
    איזה מן הטיפולים הוא האפקטיבי ביותר למחלות אוטואמוניות\ מטבוליות?
    קראתי על צמחי מרפא ודיקור אבל ראיתי שיש עוד המון שיטות...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בלוטת תריס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול הומאופתי

    עירית פרידמן
    20/12/2009

    שלום י.
    אכן כן-יש הרבה שיטות וגישות טיפוליות ברפואה המשלימה. חלקן יכול לעזור באופן מלא ואחרות יקלו על המצב.
    אני לא רואה עבורך דרך אחרת מלבד "הכנת שיעורי בית". אני ממליצה לך לקרוא קצת על השיטות המובילות -רפואה סינית, הומאופתיה ונטורופתיה ולהחליט עפ"י הבנתך מה מתאים למצבך ולך באופן אישי. למשל -אם את לא אוהבת מחטים הדיקור הסיני לא מתאים לך.
    אני כהומאופתית יכולה להמליץ לך בחום רב על התחום הזה. יש בהומאופתיה יכולת נרחבת לעזור ולתקן מצבי היפר של בלוטת התריס.
    ההומאופתיה קלה, עדינה ונוחה. לא מחייבת שינוי באורח חיים ולא טיפולים שבועיים.
    יש עוד הרבה יתרונות-אם יענין אותך את יכולה לחזור אלי כאן או במייל.
    כל טוב
    עירית פרידמן-הומאופתית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו