מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- זקוקה לייעוץשרינה08/01/2010
שלום לך
בת בת 18 סובלת זמן רב מכאבי ראש עברה את הברור הפסיולוגי וטיפולים משלימים שונים
שום דבר לא עוזר והטיפול האחרון במגע הגוף שלה חלש ומותש חולשה איומה וכאבים
אני מצרפת לך תשובות מהבדיקות דם החשובות
פריטין 13
IRON 58
UREA 17
WBC לויקוציטס 3.9
המוגלובין 11.6
ברור שיש לה אנמיה אך ישנה בעיה שמקשה היא לא יכולה לקחת שום כדור טיפות פרחי בך תוספי מזון משום שלאור הנסיונות זה עושה את הפעולה ההפוכה והיא סובלת יותר
ב3 חודשים אחרונים שחנתה את המזון אוכלת לחם מחיטה מלאה שיפון ביצה רכה טחינה משומשום מלא אגוזים לא קלויים פירות אורז מלא אבוקדו לא סוכר ולא מלח משתמשת באגבה תחליף לסוכר
אולי עוד כרגע איני זוכרת אך בכללי בריא וזה לא בא לידי ביטויי בבדיקות
מה אפשר לעשות כדי לחזק אותה?
האם ללכת לממומחה ואיזה ?
אודה על תשובתך
בתודה מראש
שרינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איזה מומחה?
עירית פרידמן08/01/2010שלום שרינה
אין ספק שיש לטפל בבעיה שממנה סובלת בתך.
כל תחום ברפואה המשלימה יתן מענה בדרך אחרת לאותה בעיה.
צריך להחליט איזה מומחה עפ"י הבנה ונטית הלב.
הומאופתיה יכולה גם היא לתת מענה לכאבי הראש ולחולשה.
יתרונה של ההומאופתיה במיעוט פגישות, שיטה לא פולשנית, אין צורך בשינוי אורח חיים וקל מאד ליישם.
חסרונה הוא בצורך בדיוק מירבי של המרשם על מנת שהטיפול יתקדם.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשרינה
יפה שמעוני08/01/2010שלום רב,
אני ממליצה על איבחון בשיטת איפ"ק בשילוב נטורופתיה.
כך ניתן לאבחן מה הגורם לבעיות, לוניקוי הגוף מרעלים , אלרגיות ואיזון כללי,
התאמה אישית למטופל של תזונה נכונה ותוספי מזון.
עלי להוסיף שהעייפות והחולשה וכאבי הראש בהחלט יכולים להיות כתוצאה מאנמיה.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
