מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חזרתי! וזה רק מחמיר! תעזרו לי בבקשהבבה בובה11/01/2010
שלום רב!
לפני שבוע בערך(קצת יותר)התחילה לי פריחה בעור,תחילה במרכז כפות הידיים ולאחר מכן במרכז כפות הרגליים.מדובר בנקודות קטנטנות(לי זה נראה כמו בועות אוויר)המלוות באודם.כמו כן התחילה פריחה עם נוזל בטבור,חשבתי שזה מוגלה אבל הרופאת משפחה אמרה שזה לא.ביום חמישי בבוקר הייתי אצל רופאת משפחה שנתנה לי משחה הנקראת "טבעקוטן"(למריחה פעם ביום) וכדורים(1 בערב)"טלפסט 180 מ"ג". לאחר סופ"ש מזוויע של חוסר שינה ומנוחה בשל הגרד הנוראי שמתעצם בעיקר בשכיבה פניתי לרופא עור.כמו כן חלה התפשטות של הפריחה בידיים וברגליים ובאזור בית השחי.הרופא לא פירט הרבה ואני כבר מתחרטת שפניתי אליו כי אני עדיין בחוסר וודעות. הוא נתן לי משחה אחרת שמיועדת לשאר האזורים בגוף חוץ מהטבור(אמר לי שבכלל המשחה שהרופאה נתנה לי מיועדת רק לטבור למרות שהיא טענה אחרת)המשחה נקראת "נרידרם", בנוסף ציין שיש למרוח פעמיים ביום(גם את ה"טבעקוטן") וכדורים נוספים "פרדניזון20 מ"ג"(2 כדורים לאחר ארוחת בוקר).אמר שיש להשתמש ב2 המשחות(אחת לטבור ואחת לשאר האזורים) ובאדישות הוסיף שניתן לקחת את הכדורים הקודמים בנוסף("אם בא לי"). שאלתי ממה נובעת הפריחה והוא אמר שזו סתם פריחה.לא מאוכל ולא מחלוק רחצה חדש שהשתמשתי בו ללא כביסה.אז ממה?? יש שיפור קל בידיים וברגליים אבל עדיין עבר עליי לילה לא קל שבו אני קמה כל דקה למרוח משהו נוסף.אפילו חטאתי בלמרוח פעם שלישית את המשחה שנתן לי.ניסיתי אלוורה אבל זה רק מייבש את העור.ניסיתי שמנים כמו לבנדר ועץ התה אבל זה עוזר רק לכמה דקות.אני חוששת שאולי מדובר במשהו פנימי ובשל הזלזול של הרופאים זה לא יבדק לעומק.מה עושים?? ממה הפריחה יכולה לנבוע??
האם יש משחה טבעית שאני יכולה להכין שתקל על הגרד ותרגיע את העור ואותי??
בבקשה תעזרו לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בעור
עירית פרידמן12/01/2010שלום בבה
הרפואה המערבית מטפלת בעור במשחות-טיפול חיצוני.
הרפואה ההומאופתית מטפלת בעור מבפנים. ז"א מנסה לזהות את הגורם הפנימי שהוביל להתפרצות על פני העור. כאשר הטיפול הזה מצליח הבעיה בעור שוכחת והמצב חוזר לבריאות.
טיפול חיצוני בלבד מדכא את "דרך היציאה" בעור ויכול לגרום לבעיה למצוא מוצא אחר,
אם ההסבר הזה מדבר אליך אני מציעה לךלטפל בדרך ההומאופתית.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעור
עדי מנחמי13/01/2010כדאי לנסות לטפל בבעיה ברפואה משלימה.לרפואה הסינית פתרונות טובים לבעיות עור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
