חזרתי! וזה רק מחמיר! תעזרו לי בבקשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חזרתי! וזה רק מחמיר! תעזרו לי בבקשה
    בבה בובה
    11/01/2010

    שלום רב!
    לפני שבוע בערך(קצת יותר)התחילה לי פריחה בעור,תחילה במרכז כפות הידיים ולאחר מכן במרכז כפות הרגליים.מדובר בנקודות קטנטנות(לי זה נראה כמו בועות אוויר)המלוות באודם.כמו כן התחילה פריחה עם נוזל בטבור,חשבתי שזה מוגלה אבל הרופאת משפחה אמרה שזה לא.ביום חמישי בבוקר הייתי אצל רופאת משפחה שנתנה לי משחה הנקראת "טבעקוטן"(למריחה פעם ביום) וכדורים(1 בערב)"טלפסט 180 מ"ג". לאחר סופ"ש מזוויע של חוסר שינה ומנוחה בשל הגרד הנוראי שמתעצם בעיקר בשכיבה פניתי לרופא עור.כמו כן חלה התפשטות של הפריחה בידיים וברגליים ובאזור בית השחי.הרופא לא פירט הרבה ואני כבר מתחרטת שפניתי אליו כי אני עדיין בחוסר וודעות. הוא נתן לי משחה אחרת שמיועדת לשאר האזורים בגוף חוץ מהטבור(אמר לי שבכלל המשחה שהרופאה נתנה לי מיועדת רק לטבור למרות שהיא טענה אחרת)המשחה נקראת "נרידרם", בנוסף ציין שיש למרוח פעמיים ביום(גם את ה"טבעקוטן") וכדורים נוספים "פרדניזון20 מ"ג"(2 כדורים לאחר ארוחת בוקר).אמר שיש להשתמש ב2 המשחות(אחת לטבור ואחת לשאר האזורים) ובאדישות הוסיף שניתן לקחת את הכדורים הקודמים בנוסף("אם בא לי"). שאלתי ממה נובעת הפריחה והוא אמר שזו סתם פריחה.לא מאוכל ולא מחלוק רחצה חדש שהשתמשתי בו ללא כביסה.אז ממה?? יש שיפור קל בידיים וברגליים אבל עדיין עבר עליי לילה לא קל שבו אני קמה כל דקה למרוח משהו נוסף.אפילו חטאתי בלמרוח פעם שלישית את המשחה שנתן לי.ניסיתי אלוורה אבל זה רק מייבש את העור.ניסיתי שמנים כמו לבנדר ועץ התה אבל זה עוזר רק לכמה דקות.אני חוששת שאולי מדובר במשהו פנימי ובשל הזלזול של הרופאים זה לא יבדק לעומק.מה עושים?? ממה הפריחה יכולה לנבוע??
    האם יש משחה טבעית שאני יכולה להכין שתקל על הגרד ותרגיע את העור ואותי??
    בבקשה תעזרו לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בעור

    עירית פרידמן
    12/01/2010

    שלום בבה
    הרפואה המערבית מטפלת בעור במשחות-טיפול חיצוני.
    הרפואה ההומאופתית מטפלת בעור מבפנים. ז"א מנסה לזהות את הגורם הפנימי שהוביל להתפרצות על פני העור. כאשר הטיפול הזה מצליח הבעיה בעור שוכחת והמצב חוזר לבריאות.
    טיפול חיצוני בלבד מדכא את "דרך היציאה" בעור ויכול לגרום לבעיה למצוא מוצא אחר,
    אם ההסבר הזה מדבר אליך אני מציעה לךלטפל בדרך ההומאופתית.
    כל טוב
    עירית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עור

    עדי מנחמי
    13/01/2010

    כדאי לנסות לטפל בבעיה ברפואה משלימה.לרפואה הסינית פתרונות טובים לבעיות עור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו