מחפש טיפול אחר להתקפי אי שקט

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מחפש טיפול אחר להתקפי אי שקט
    בן 28
    02/02/2010

    שלום, אני מטופל בזיפרקסה 5 מיליגרם בגלל התקפי אי שקט שמלווים ברעידה של הגוף, כאילו קר נורא והרגשת חוסר אונים על סף התעלפות. ( אני מאובחן כחולה סכיזופרניה ) זה כל מה שמציק לי במחלה, נכון אני מאובחן כסכיזופרן אבל ללא הכדורים אני מרגיש טוב מאוד מבחינה נפשית ורק התקפי האי שקט מפריעים לי והשאלה שלי היא האם הרפואה המשלימה יכולה לעזור לי עם התקפי האי שקט וגם להפסיק את הכדורים ( קשה להפסיק כדורים פסיכיאטרים ) ולהרגיש טוב, תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 28

    יריב כליף
    03/02/2010

    שלום לך,
    אין לי כאן הרבה פרטים עליך כגון במה אתה עובד, שעות שינה שלך, תזונה וכו'
    כל אלו יכולים להשפיע על הגוף בצורה משמעותית, גם אם אנו נעשה שינוי קל יחסית אנו יכולים להרגיש אחרת לגמרי.
    אני מבין את מצבך, האי שקט יכולים לגרום לאינספור בעיות,הם יכולים להכניס ללחץ ולחרדה.
    אנסה בכל זאת לכוון אותך, ראשית חשוב ביותר לתרגל תרגילי נשימות להשקטה של המערכת העצבית, יכול להיות בעזרת יוגה,טאי-צי, או כל מדיטציה אחרת. כמובן שתזונה, שינה ואופן העבודה שלך יכולים להשפיע כפי שציינתי, אתה צריך ללכת למטפל מקצועי שיעזור לך להפחית את האי שקט. אשלח לך מאמר שלי,אומנם הוא לא המקרה שלך אך הור ייתן לך כיוון נוסף

    www.beok.co.il/SelectedArticle.aspx?ArticleID=9723
    אשמח לעזור.
    יריב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו