קנדידה - אלרגיות - ליחה ?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קנדידה - אלרגיות - ליחה ?
    אדוה
    13/02/2010

    לפני כ- 10 חודשים התחלתי טיפול אצל נטורופת, בקנדידה. לא התרשמתי במיוחד מהמטפל אבל המשכתי בטיפול למשך חצי שנה. בשלב מסוים אף הפסקתי להתייעץ איתו.
    כשסיימתי את החצי שנה, החזרתי כל מיני פריטים לדיאטה ותופעות רבות חזרו אצלי - ליחה, גירודים באוזניים,גזים וכו'. היתה תחושה כאילו הקנדידה חזרה לחגוג ולמרות שהורגש שהטיפול עזר חלקית, היתה כמובן אכזבה קשה שהטיפול לא ניצח את כל הסימפטומים.
    כעת, החלטתי לחפש מישהו שאני בוטחת בו להמשיך ולטפל בתופעות. אני רוצה לגמור עם זה!
    אולם אין הדברים פשוטים. נראה לי שהייתי רוצה ללכת לקינסיולוג ולהוריד מהתפריט דברי מזון שאני כנראה אלרגית אליהם אבל אינני יודעת למי ללכת.
    האם יש המלצה על שיטת טיפול? או מטפל באזור ת"א?
    האם מישהו יכול להושיט יד ולהציע טכניקה שתהיה הוליסטית אבל שגם תתן המלצות תזונתיות?

    אשמח במהרה.... כבר נואשתי מלנסות למצוא משהו בעושר הזה של האפשרויות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קנדידה - אלרגיות - ליחה ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזה טיפול

    עירית פרידמן
    14/02/2010

    שלום אדוה
    נראה שהטיפול הקל על הבעיה אבל לא פתר אותה ולכן עם החזרה לתפריט הרגיל הבעיה שבה להציק.
    אפשר להבין כשאת אומרת ש"את רוצה לגמור עם זה..." זה טבעי. כולנו רוצים לגמור עם הבעיות שמציקות לנו. כדי לדעת במה לבחור ולהתאכזב פחות יש צורך להבין את הבעיה לעומק ואת דרכי הפיתרון המוצעות.
    נראה לי שהמלצות תזונתיות כבר יש לך ועליך לשלב אותן בדרך טיפולית שתפתור את הבעיה מהשורש.
    הומאופתיה מכוונת לפתור בעיות לעומק, אני ממליצה לך לקרוא קצת על הומאופתיה ועל גישות אחרות ולהחליט מה מתאים לך.
    כל טוב
    עירית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אדוה

    יפה שמעוני
    14/02/2010

    אדוה שלום,

    היום ניתן לטפל בקנדידה בעזרת כמוסות המיועדות לכך ב30 יום בלבד.

    תזונה בלבד לא מספיק.
    את צריכה לנקות לחלוטין את הפטריה מהגוף (בעזרת הכמוסות בשילוב תזונה נכונה) על מנת שלא תחזור .

    פרטים מלאים את יכולה למצוא באתר על הקנדידה

    בהצלחה,
    יפה שמעוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לתת מענה

    אסף
    21/02/2010

    אשמח לתת מענה אך דעי לך קנדידה דורשת המון השגחה על תזונה נכונה ועל הרבה עבודה עצמית (נפש) אחד הדגשים בה הוא להקפיד להימנע מקמח לבן סוכר לבן ולעבור לחיטה מלאה או לחמי דגנים, אשמח לתת מענה שבוע טוב אסף.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו