תת משקל ועצירות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תת משקל ועצירות
    דניאל
    07/03/2010

    שלום לכן,

    שמי דניאל, אני בת 31 , גובה 1.64 משקל 47. ברצוני לעלות במשקל אך אני בפלונטר של עצירות כרונית ותחושת שובע מהירה.

    אני צמחונית למחצה (משלבת ביצים, מוצרי חלב ומעט דגים) ו משתדלת לאכול ארוחות בריאות (לחם שיפון 100% ללא שמרים, טחינה מלאה, ירקות, פירות, גבינות עיזים). אני מאוד שבעה ממזון הבריאות הנ"ל וממש לא מצליחה לעלות. מה גם שמאז המעבר למזון הבריאות יש לי תחושה שהעצירות רק החריפה וממש אין לי תיאבון.

    האם תוכלו לבנות לי תפריט לדוגמא אותו אנסה 1:1 במשך מס' שבועות ואדווח בסופם?

    המון תודה מראש

    דניאל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תת משקל ועצירות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דניאל

    יפה שמעוני
    08/03/2010

    דניאל שלום רב,

    האם את שותה מספיק? האם בדקו לך את בלוטת התריס?
    יש ראשית כל לפתור את בעית העצירות.
    תנסי להוסיף לתזונה שלך אינזימי עיכול (קל זים), פרוביוטיק 2 ביום, מגנזיום כמוסה בבוקר וכמוסה בערב.
    מומלץ לאכול דגנים מלאים, לשתות מיצים טבעיים, 2 תפוחים ליום עם הקליפה, 2 יוגורט ביו ליום, סלק, מלפפון ירוק עם הקליפה, שקדים, אגוזי מלך וקשיו, טחינה, אבודקו, ממרח שקדים, שמן זית.
    תשתי בבוקר על קיבה ריקה מים פושרים עם מיץ לימון טרי וכף שמן זית.
    לשתות במשך היום 8-10 כוסות מים / תה צמחים.

    להמנע לחלוטין מקמח לבן, אורז לבן , סוכר לבן, בצקים, מטוגן ומזון חומצי.
    לאכול מנות קטנות כל שעתיים שלוש וללעוס היטב.

    בהצלחה,
    יפה שמעוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ושאלות נוספות

    דניאל
    08/03/2010

    תודה רבה על תשובתך המהירה

    מס' שאלות לי אלייך:

    1. האם מומלץ יותר יוגורט מחלב עיזים או שהביו הרגיל (בקר) בסדר?

    2. מה לגבי טונה? האם מומלץ?

    3. אילו סוגי לחם מומלצים?

    4. מה לגבי פירות יבשים?

    5. האם דגני בוקר עתירי סיבים דוגמת ברנפלקס מומלצים לטיפול בעצירות?

    תודה מראש

    דנייאל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דניאל

    יפה שמעוני
    10/03/2010

    דניאל שלום,

    עקרונית כל מה שציינת טוב. הבעיה היא שלא לכל אחד מתאים הכל.
    אם את רוצה לעשות עבודה יסודית ולדאוג לבריאות ולאורח חיים נכון, כדאי שתקבלי יעוץ מקצועי לאחר איבחון שמתאים במיוחד עבורך.

    דרך האינטרנט התשובות הן בדרך כלל כלליות.

    בהצלחה,
    יפה שמעוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תת משקל ועצירות

    מיכל חסון
    21/03/2010

    יכולים לנבוע ממספר גורמים או משילוב של כמה מהם יחד. אני מאמינה ששום טיפול הוא לא שלם אם מתייחסים רק לחצי מהאדם - רק לגוף. התזונה עליה את שומרת היא נחוצה בהחלט לגוף אבל לחצי השני שלך לא התייחסת כלל - לנפש.
    אני סבלתי בעבר מעודף משקל ומטרשת נפוצה וטופלתי בשיטה שנקראת "אלקטרו קריסטלים" שאיזנה לי את מערכת העיכול, בין היתר, ובפרחי באך למדתי להיות קשובה לגוף שלי יותר והמשקל העודף נעלם יחד עם הטרשת.
    תנסי להתייחס לשני החצאים שלך כי שניהם חשובים וקשורים אחד בשני.

    מיכל חסון - מטפלת הוליסטית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו