מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שיח אברהם -שחלות פוליציסטיות -איך?דנית12/03/2010
היי,אני דנית בת 22
אני סובלת משחלות פוליציסטיות (כך איבחנה הרופאה ) ובבדיקות הורמונליות (ערכתי המון במהלך השנה ) בשנה האחרונה ה lh גבוה מן הfsh בהרבה כפי שמיוחס לשחלות פוליציסטיות כדוגמא:
איני בטוחה שערכתי אותן בזמן מחזור :
בדיקה אחת : fsh -6.47 ,lh-10.1
בדיקה שניה-fsh-4.41 lh-10.9
ניסיתי גלולות רגילות שיאזנו אך הן עושות לי פריחה משום מה (בעבר לא גרמו לפריחה )
אז ניסיתי גלולות סרזט המכילות פרוגסטרון בלבד והן הטיבו מעט אך הפסקתי כי רק מעט הטיבו .
לפני חודש ערכתי שוב בדיקות ביום הרביעי למחזור-
אסטרדיול-154.0pmol/l
progestron-o.4 nmol/l
fsh-4.4miu/ml
lh-4.2
prolectin-366/5
וטטוסטרון שירד מהנורמה -0.5 הפעם מחוסר
ובבדיקה לפני חצי שנה הטטוסטרון יצא מן הסוגרים מן הנורמה .מעודף
, קודם כל הרופאה אמרה בקשר לבדיקה האחרונה שהfsh לא צריך להיות שווה ל lh הוא צריך להיות גבוה ממנו .
דבר שני החלתי לקחת לפני חודש שיח אברהם אך מכתבות שקראתי שיח אברהם מעלה את ה lh ומפחית fsh אז איך יתכן שאומרים שהשיח אברהם מתאים לשחולות פוליציסטיות ,אם בשחלות פוליציסטיות הlh גבוה מן ה fsh* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דנית שלום
עדי מנחמי15/03/2010את צריכה לבחון האם הטיפול הרפואי עוזר לך.אם לא,הפסיקי אותו והתחילי טיפול בדיקור וצמחי מרפא.זה עשוי לעזור.לא נראה לי ששיח אברהם לבדו יכול לפתור הבעיה.בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאם הטיפול לא עוזר
מיכל חסון21/03/2010סביר להניח שהוא לא מתאים וכדאי לחפש טיפול אחר שאולי יהיה אפקטיבי יותר. לטרשת נפוצה למשל לרפואה המערבית אין תרופה. אני טופלתי בשיטה אלטרנטיבית ואני בריאה לחלוטין.
מיכל חסון - מטפלת הוליסטית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
