צרידות בגרון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צרידות בגרון
    סימה
    09/04/2010

    בוקר טוב
    לפני כחודשיים הייתה לי דלקת בגרון שטופלה באנטיביוטיקה הדלקת עברה אבל מאז אני סובלת מצדירות (כנראה שלא נתתי לגרון שלי מספיק מנוחה בגלל שאני מדברת המון בטלפון מתוקף עבודתי)פניתי לרופא אף-אוזן-גרון לפני כ-3 שבועות הוא נתן שוב פעם אנטיביוטיקה 3 פעמים ביום
    ואמר להמעיט בדיבור כי יש לי יבלות על מיתרי הקול ושטף דם על המיתר הימני.
    בזמן הזה המעטתי בדיבור לקחתי את האנטיביוטיקה ושמעתי בעצת קליניאית תקשורת שאמרה לי לא להרים את הילדים שלי (כך שרוב הזמן הייתי בגובה שלהם)
    אתמול הלכתי לביקורת ואמרתי שאני לא מרגישה שום שינוי וקול שלי עדיין צרוד ושומעים את זה הוא אמר שיש לי עדיין שטף דם ויבלות ונתן לי מרשם למשאף עם בודיקוט פעמיים ביום לחודש
    מה עושים אני לא רוצה להרעיל את עצמי ובטח לא חודש.
    אני צריכה עצה טובה בבקשה
    תודה רבה ושבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צרידות בגרון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול ברפואה משלימה

    עירית פרידמן
    09/04/2010

    שלום סימה
    אני מסכימה איתך.
    נראה לי שאת מקבלת יותר מדי תרופות כימיות שלא מביאות להקלה.
    לכן נכון עבורך לחפש שיטות טיפול נוספות ותחום הרפואה המשלימה יכול לספק מענה נרחב לבעיה.
    כהומאופתית אני יכולה להעיד על ניסיון טוב ויכולת טובה של ההומאופתיה לרפא ולהקל על הבעיה.
    אם תרצי הסבר רחב יותר רק תשאלי.....
    כל טוב
    עירית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו