ויטמין סי ועוד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ויטמין סי ועוד
    אמא
    20/06/2010

    שלום לכם,
    האם מותר לקחת 2 כדורים 500 ויטמין סי ליום במקום 1 (500).
    בדר"כ לוקחת כדור 1 ליום בת 43 לחיזוק הגוף וכמובן ליופי.

    מבקשת לשאול איזה מרפאים בשיטה הסינית הטובים ביותר ללא פרחי באך
    או חלטורות נמצאים באזור השרון.
    האם למרפאה המשלימה של הכללית ניתן לגשת למטפלים בשיטה הסינית
    ללא חשש מרמה ואיכות הרופאים.


    האם חדרי מלח מתאימים לתסמיני אלרגיה כמו נזלת מיימית. (התעטשות)
    האם ניתן לגשת אליהם באופן פרטי או דרך הפניה של קופת חולים או אחר.

    ואיך מחזקים את הגוף לקראת תהליכים בשינוי ההורמונלי כמו עייפות או סתם
    עייפות של תחילת הקייץ

    תודה




    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ויטמין סי ועוד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ויטמינים ומטפלים

    אהוד סברדליק
    20/06/2010

    שלום אמא יקרה
    ויטמין C במינון של 500מ"ג הינו מינון טוב. כדי להוסיף עוד כדור במידה ואת מעשנת, נוטה להצטננויות ולמחלות חוזרות או שאת אנמית מחסר ברזל.

    לשאלתך על מטפלים באזור השרון ברפואה סינית. כשאת מחפשת מטפל טוב תבדקי אם הוא חבר באגודת המטפלים ברפואה הסינית המסורתית אלו אנשים שבכדי להתקבל לאגודה היו צריכים לעמוד בתנאי קבלה לפי דרישות מחמירות של שעות לימוד ובתי ספר מוכרים.

    מלבד זאת חשוב שכאשר את מגיעה למטפל/ת תרגישי שיש לך אמון וביטחון בו ושנוח לך שיטפל בך.

    המטפלים בכל קופות החולים הם מטפלים מצויינים שיש להם הסמכה מבית ספר מוכר ונסיון של כמה שנים לפחות. חשוב לדעת שטיפול בקופ"ח זה הוא כמו ההבדל בין הליכה לרופא בקופ"ח להליכה לרופא פרטי .

    בהצלחה והרבה בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו