טעם מר בפה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טעם מר בפה
    אלי
    17/08/2010

    שלום לכם


    בזמן האחרון אני חש בטעם מר בבסיס הלשון.
    הדבר קרה לי בעבר אבל נמשך בדרך כלל יום יומיים.
    כעת זה כבר כ- 5 ימים. כל נסיונותיי לאכול דברים מתוקים וכד' לא מסייעים.
    מה ניתן לעשות?

    תודה מראש

    אלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טעם מר בפה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טעם מר

    אהוד סברדליק
    17/08/2010

    שלום אלי
    לטעם המר לפי הרפואה הסינית יכולות להיות סיבות רבות החל מבעיה בכיס המרה, בעיה של עליית חומציות הקיבה ולפעמים קשר לבעיות כלי דם וזרימת דם. הטעם המר הוא סימפטום שקשור בד"כ לסימפטומים נוספים כמו עייפות או נפיחות אחרי האוכל, עצירות, דפיקות לב מואצות ומועקה בחזה או צרבת ונסיגת חניכיים.
    אשמח לדעת אם יש לך תסמינים נוספים וכך אוכל לעזור לך יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טעם רע בפה- המשך

    אלי
    18/08/2010

    תודה על המענה. קלעת להרבה תופעות שיש אצלי.

    לשאלותיך:
    עייפות היא הסמפטום הכי בולט אצלי. אני כל הזמן עייף, כבר כמה שנים. הגעתי למומחה שינה ולדעתו (לאור העובדה שאני לא שמן וישן על הבטן, בד"כ) אין לי הפסקות נשימה וכד' בשינה.
    למען האמת, מהיותי נער (אני בן 45) תמיד התקשתי להרדם והייתי קל להתעורר.
    בבדיקות דם, לא נמצאה כל בעיה.
    בנוגע לכלי דם- אכן הידיים והרגלים שלי קרות- בחורף. וככלל בחברת גברים אני בד"כ הראשון שמתלונן על קור.
    אני אכן סובל מעצירות ואולם מצאתי שלמעשה בכל פעם שאני מעט מתוח, אני דוחה כניסה לשירותים.
    נסיגת חניכיים היא תופעה שגם השיננית הצביעה עליה, אם כי היא ציינה שמדובר בנסיגה עדינה ושהסיבה היא ,כנראה, שאני מצחצח בחוזקה את השיניים.
    מקווה שהמידע מסייע במתן פתרון.

    תודה
    אלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    אהוד סברדליק
    18/08/2010

    על פי התסמינים שפירטת בעייתך קשורה לפי הרפואה הסינית לכבד .לחץ וסטרס מתמשכים פוגעים בתיפקודו התקין של הכבד ובן זוגו כיס המרה. איברים אלו קשורים לשינה טובה, לסירקולציית הדם ובמקרה שלך גם לעצירות. כמו כן הכבד והסטרס פוגעים בתיפקוד מערכת העיכול והקיבה שכתוצאה מכך יש לך נסיגת חניכיים, ייתכן שצרבת ועייפות.
    חשוב שתוכל פטרוזיליה ועלים ירוקים ואצות חד תאיות כמו ספירולינה ותוציא את ההסטרס בפעילות גופנית אירובית או במדיטציות כמו צי קונג, טאי צי או יוגה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו