היפראקטיביות אצל בני בן ה4

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היפראקטיביות אצל בני בן ה4
    ש.
    03/11/2010

    שלום,
    לבני בן ה4 יש טווחי קשב וריכוז קצרים והיפר אקטיביות שגורמת לבעיות במיוחד בגן של אלימות כתוצאה מחוסר השקט שלו.
    הצוות מתוסכל ,גם הוא ואני.

    האם יש מה לעשות בשביל לטפל בהיפראקטיביות הזו בגיל הזה?

    אני קצת מיואשת,,,,,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היפראקטיביות אצל בני בן ה4 - תגובה

    אהוד סברדליק
    03/11/2010

    שלום שושי
    ילדים רבים כיום סובלים מבעיות קשב , ריכוז והיפראקטיביות דבר שקשור לאורך החיים בימינו.
    הטיפול בבנך מתחיל קודם כל בתזונה נכונה שכוללת הוספת מזונות מקמח מלא ועמילנים והמעטה במזונות מעוררים שגורמים להיפר אקטיביות כגון חטיפים ,במבה ומוצרים עם ריכוז סוכר גבוה. במידה ויש בעיות בריכוז מומלץ לבדוק אם יש אלרגיה למזונות מסויימים, דבר שיוצר נזלת ,ליחה והרגשת ערפל בראש . מלבד זאת ישנם צמחים ותוספי מזון שיעילים בבעיות אלו כגון ויטמיני בי ושמן דגים בריכוז גבוה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לתגובתך-

    ש.
    03/11/2010

    בבית הוא אוכל רק מוצרים מקמח מלא{פסטה,פירורי לחם,לחם,,} ואורז מלא-וכל מה שאני יכולה מלא.
    בעקבות כך, שראיתי מה מוצר עם סוכר עושה לו{תוך 10 דקות-טס בהיפר לעננים}
    זה נדיר שאני נותת לו מוצר עתיר סוכר כגון שוקולד,,
    אני משתדלת גם בממרחים-שזה יהיה ממרח מ100% שקדים ואם פעם במליון שנה אמרח לו שוקולד{נדיר}-זה יהיה ממרח חרובים.
    אם הוא רוצה "מעדן"-הוא יקבל ממני רק יוגורט רגיל ללא מתיקות ביו וכ'ו,,,

    מה שכן-אני צריכה להבהיר לבעלי שלא יקנה לו את הביסלי בעיקר ולפעמים במבה.

    הבעייה מתחילה שבגן התזונה מושתת על פחממות פשוטות-מוצרי קמח לבן,אורז וכ'ו.לפעמים הם מורחים ממרח שוקולד או ממתקים{ממש מכעיס}
    הוא גם אוכל הרבה טונה בבית ובגן-והבנתי אתמול מהמטפלת שלי שטונה{כיוון שהוא דג ים} עלול להגביר עצבנות וחוסר שקט.

    מה אני יכולה לעשות? לבוא בדרישות לגן שאני אספק לו אוכל שונה -החל מלחם ועד דגנים וכ'ו? הרי אני לא רוצה לגרום לו לבלוט בשוני שלו מעבר למה שכבר הוא בולט.

    בקשר לליחה-
    הוא סובל מליחה רוב השנה-בדרך כלל לא מלווה בנזלת-אלא,גודש ששומעים בדיבור ואני חושדת שמפריע קצת גם בהיגוי הנכון של השפה.
    וכמובן שיש הרבה אפיזודות בשנה של שיעולים כתוצאה מגודש הליחה-מכשיר האינהלציה והסליין עובדים קשה אצלינו,,,,

    מה לסיכום אתה מציע לנוכח המידע שרשמתי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לתגובתך- - תגובה

    אהוד סברדליק
    03/11/2010

    אני מאוד שמח להיווכח שאת ומשפחתך מודעים לחשיבות האוכל והכנתו בבריאותכם ובבריאות ילדכם. שאפו !!!
    ראשית בקשר לתזונה בגן הדבר תלוי בגישה שעימה באים לילד בתזונה בגן. אם באים בגישה ש"אתה חריג ושונה" ברור שהילד יתנגד. אם באים בגישה ש"אתה ילד מיוחד ומגיע לך אוכל מיוחד הילד יקבל זאת בשמחה . אני מדבר בעיקר על לחם לבן ושוקולד או ריבה ופחות על אורז לבן. ניתן לתת לגננת שוקולד חרובים או שקדיה שתמרח במקום. האמיני לי שגם לי ליש ילדים קטנים , כך שאני מכיר את הקושי אך גם איך להתגבר עליו.
    אני חושד שבנך סובל מאלרגיה למזון מסוים וחולשה במערכת החיסון היא הגורם לבעייתו, אני ממליץ לכם לפנות לטיפול אצל כל מטפל מקצועי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהעייה היא לא תחושת חריגות שלו,אלא

    ש.
    03/11/2010

    של הילדים כלפיו.
    ועד כמה הגננות יקפידו לתת לו לחם שונה וממרח שונה כשהכריכים זמינים בשולחן-הוא הרי יכול לקחת מהם חופשי-הן לא יעשו עליו אמבוש לראות אם הוא לוקח מהכריך שאסור לו במיוחד כשיש עוד 29 ילדים בגן-זה לא ריאלי.
    אני לא יודעת איך לממש את הצעתך שחשבתי עליה כבר קודם-הבעייה זה מהלכה למעשה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היפראקטיביות אצל בני בן ה4 - תגובה

    עירית פרידמן
    03/11/2010

    טיפול הומאופתי יכול להקל ואף להעלים את הבעיה.
    טיפול הומאופתי מאד מתאים לילדים מכיון שלא דורש שינוי באורח חיים, איננו פולשני וקל ליישום.
    ילדים מגיבים מצוין לטיפול כזה-לעיתים ממש כבמטה קסם.
    יש צורך בפגישה עם הומאופת לצורך התאמה של רמדי הומאופתית.
    כל טוב
    עירית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה ההבדל בין הומאופתיה קלאסית למודר

    ש.
    03/11/2010

    למודרנית? מה עלי לבחור עבורו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה ההבדל בין הומאופתיה קלאסית למודר - תגובה

    עירית פרידמן
    03/11/2010

    אני הומאופתית קלאסית וזו ההמלצה והדרך שלי.
    ההומאופתיה הקלאסית מדויקת יותר ובכל זמן נתון מטפלת בעזרת רמדי אחת.
    ההומאופתיה המודרנית מסתכלת על האדם דרך הסימפטומים שלו ובכך דומה לרפואה המערבית. הטיפול הוא בעזרת קוקטיילים שמכילים מקבץ של תרופות שקשה לעקוב אחר אופן פעולתן.
    זה בקיצור-אם את רוצה באריכות תסתכלי באתר שלי או באתר האגודה להומאופתיה קלאסית.
    כל טוב
    עירית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו