מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דיקור סיני- כאבים ותופעות לוואימירי25/02/2011
שלום רב
אשמח לעזרה כי אני קצת מודאגת , עברתי טיפול של 10 מפגשים לדיקור אצל מישהי מבוגרת שהגעתי אליה דרך המלצות והיא מתעסקת בזה המון שנים ולמדה וחייה בסין,
טופלתי בין היתר במיגרנות ולכן היא גם דקרה אותי בראש לפני 3 ימים היתי אצלה בטיפול אחרון ומאתמול יש לי נקודה בצד הראש (שמאול) שכאשר אני לוחצת שם או נוגעת טיפה חזק זה ממש כואב לי ואף מגביר את כאב הראש, יש לציין שמצד ימין זה לא ככה, האם זה מסוכן? האם יעבור?
כמו כן המהלך הטיפולים יצאו לי פצעונים באזור הבטן והרגל היכן שהיא שמה לי את המחטים, האם יכול להיות זה היה עמוק מדי?
מה עלי לעשות, אני ממש מודאגת והיא אמרה שאחרי מנוחה של עשר יום צריך לעשות קורס נוסף של עשרה טיפולים? האם זה צורה נכונה, אני לא בטוחה שרוצה להמשיך
סליחה על האורך הפנייה ותודה ענקית מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיקור סיני- כאבים ותופעות לוואי - תגובה
אהוד סברדליק25/02/2011שלום מירית
מנסיוני כמטפל לדיקור יש ריאקציות שחלקן צפויות וחלקן לא. אינני יודע אילו נקודות היא דקרה ולאיזו מטרה אך הרבה פעמים כשאני מטפל בבעיות מיגרנה צפויה ריאקציה של פצעים ,אדמומיות וכאב בנקודות דיקור גם שעות לאחר הטיפול, עצבנות יתר ועוד. כמטפל אני מכין את המטופל מראש לריאקציות ותופעות שאני מכיר יכול להיות שבגלל שהמטפלת מגיעה מסין היא לא דיברה על כך כי בסין לא מדברים עם המטופל על כך ומצפים שהוא יבין מראש שתופעות לוואי יכולות לצוץ. אני ממליץ לך לדבר עם המטפלת ולעדכן אותה אח"כ תוכלי להחליט עם להמשיך בטיפול או לא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה למירית בראיית הביורגונומי
יורם גני03/03/2011כאשר המערכת החיסונית הכללית של הגוף חלשה מידיי, גם תרופת פלא לא יכולה לעזור ובבדיקה מרחוק שאפשרית בביורגונומי נמצא שבשנתיים האחרונות, רמת האנרגיה בגופך, נמוכה מהרצוי. ברמת אנרגיה כזאת את יכולה להרגיש מצבי עייפות בלתי מוסברת, המורל הכללי בירידה והמערכת החיסונית נחלשת. בראיית הביורגונומי, רמת האנרגיה בגוף קשורה להשפעת ה"משלימים האנרגטיים" עלינו שאודות ם תוכלי לקרא באתר ברישום "יורם גני" בגוגל בברכה, יורם גני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיקור סיני- כאבים ותופעות לוואי - תגובה
אבנר חי04/03/2011שלום מירי
אני אצייחס למיגרנות אשר בגללן פנית לטיפול בדיקור
מיגרנות נובעות לרוב בגלל תקיעות ובעיות בכבד והכבד לרוב משפיע על הורידים והעורקים אל הלב והראש וזאת ע"פ חשיבה בהתאם לרפואה הסינית. כשצינורות הדם אל הראש מוצרים נוצר כאב הראש והמיגרנה . לעניות דעתי כדאי לפנות למטפל, נטורופאט או מומחה לצמחים ע"מ שיתשאל אותך ויגיע אל הסיבה הראשונית לבעיה ויאפשר לך ניקוי רעלים במידת האפשר ובעיקר ניקוי הכבד אשר התמלא עם השנים מוכמסננת של גופנו הוא סתום . הסתם נובע מצבר של רגשות שלילים וכדורים קונבנציונלים אשר התומר שוקע בתוכו ובסופו של יום גורם לבעיות ולבעיה כשלך.
סוף שבוע נעים לך
אשמח ליעץ לך אף בטלפון
אבנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
