מחלות אוטואמוניות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מחלות אוטואמוניות
    נעמה
    04/04/2011

    שלום, בעבר הייתי מאושפזת פעמיים בעקבות דלקת עיניים שהתפתחה לעכירות בקרנית העיין בפעם הראשונה אושפזתי ברמב"ם ובפעם השנייה בעפולה. כל פעם טופלתי בטיפות סטרואידים והרחבת עישונים וזה עזר. בוצעו גם בדיקות רחבות בפעמיים שאושפזתי כדי לבדוק ממה זה נגרם אך לא מצאו כלום.

    בפעם השנייה חשבו אולי לכיוון מחלות אוטואמוניות וראיתי ראומטולוג אך הוא לא ביצע בדיקה מעמיקה ואמר שאם יופיעו סימנים כגון כאבי פרקים או אדמומיות בעור אז אחזור לביקורת.

    כרגע הכל בסדר בעיניים אך יש לי כל מיני תופעות אחרות שאני לא יודעת אם הן קשורות כגון:

    גרוד עז בחך העליון, דבר הנמשל כשנתיים(הייתי אצל רופא אף עוזן גרון ועשיתי בדיקת דם לאלרגיות והכל נשלל).

    תופעה נוספת היא שלפוחיות קטנות בכפות הידיים המופיעות מדי פעם ולאחר מכן הופכות ליובש ועור מתקלף. פעם זה הופיע גם בכפות הרגלים. השלפוחיות לא מופיעות כל הזמן..

    בנוסף לפעמים כמיים כאבים בפרק שמחבר את כף הרגל או ביד מסויימת לזמן קצר ונעלמים.

    אשמח אם תוכל לעזור לי ולהכווין אותי מה לעשות.

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחלות אוטואמוניות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחלות אוטואמוניות - תגובה

    אבנר חי
    04/04/2011

    שלום לך
    לעניות דעתי צריך להיפגש עם מטפל או נטורופט אשר יבצע תישאול רחב וימצא את הסיבה הראשונית לבעיות אשר הינך מציגה. בעיות שעוברות כמו רוח ממקום למקום. כשיודעים את הסיבה הראשונית מוצאים גם את הפיתרון.
    בהצלחה
    אבנר חי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחלות אוטואמוניות - תגובה

    עירית פרידמן
    04/04/2011

    שלום נעמה
    בראיה ההומאופתית מנסים לאסוף את כל התופעות ולמצוא מה ה"מכנה המשותף" שלהן.
    המשותף לכל הדברים זה את-כשמבינים מה המשותף מבינים גם אותך ואז עם טיפול הומאופתי ניתן להחזיר למקום, את כל מה שיצא מאיזון.
    ממליצה לך מאד על טיפול כזה
    כל טוב
    עירית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו