עזרה בנוגע לכדורים אקמול500MG

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה בנוגע לכדורים אקמול500MG
    בן16 עם חום
    11/06/2011

    שלום אני בן 16.5 ויש לי חום דיי גבוה (38.5).

    היום לקחתי אקמול 500MG של טבע להורדת החום בשעה 09:00 בבוקר.
    הלכתי לישון ואז ב14:00 אני לא בטוח אם לקחתי.. נראלי שכן..
    אז חיכתי עוד שעתיים...
    וב16:00 לקחתי עוד הפעם.. כי היה לי חום גבוהה (38.6)


    העניין הזה דיי מבהיל אם לקחתי אקמול 500MG ב14:00 ואז ב16:00
    כי לא הייתי בטוח, אם לקחתי ב14:00 יכול לקרות לי משו?

    ומתי לקחת את הכדור הבא? ב20:00 או לחכות ל01:00 בלילה ליתר ביטחון?
    אשמח לתשובה מהירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הורדת חום - תגובה

    עירית פרידמן
    11/06/2011

    שלום
    א. לא קרה כלום אם לקחת את הכדורים. אז הסר דאגה מליבך.
    ב. החום שיש לך איננו חום גבוה ולכן אנ ממליצה להמנע מהורדת חום ע"י כדורים.
    תן למחלה לעבור לבד. החום הוא אמצעי של הגוף להלחם ביידקים/וירוסים. כשאתה מוריד את החום באופן מלאכותי אתה לוקח מהגוף את האמצעי הזה.
    כל טוב ובריאות
    עירית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו