התייעצות ושאלה לזאב לוין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התייעצות ושאלה לזאב לוין
    חסויה
    14/09/2011

    אתאר את הבעיות בשער שלי -

    הוא עבה (זו לא הבעיה) אבל אלה כן: יבש , נפוח , שרוף , יש קשקשים , גם נשירה .
    (קצוות מפוצלים אני לא יודעת מה זה ולכן אני לא יודעת אם יש לי אותן)

    השער שלי קצר עכשיו, קצת מתחת לכתפיים, כי גזרתי קצוות, אבל אני לא רואה שיפור לאחר שגזרתי את הקצוות, עדיין נשאר הרבה שרוף.

    עשיתי מעט מאוד פעמים בחיים מחליק ופן.

    בערך בגיל 5-6 השער שלי היה: דליל , ארוך , חלק , גולש , ונראה מדורג טבעי לחלוטין, היה ממש יפה .

    כעת אני בת 16.

    אני יודעת שמה שגרם לכל הבעיות בשיער שלי אלה ההורמונים של גיל ההתבגרות לדעתי..

    ועוד משהו נוסף שנורא מפריע לי, השיער שלי עבה, אבל הוא קל. כל פעם שיש רוח, השיער שלי עף על הפנים. זה נורא מפריע..

    איך אפשר לשקם את השיער לגמרי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התייעצות ושאלה לזאב לוין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות ושאלה לזאב לוין - תגובה

    זאב לוין
    15/09/2011

    אני ממליץ על שמפו קליר סקאלפ של וולה SP ומסיכה טובה - או ריפר או סמות'ן של וולה SP בנוסף הייתי ממליץ לך לעשות סדרת טיפולים במספריים חמות אחת לשלושה חודשים .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו