מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- החלקה יפניתשלי25/04/2012
יש לי שיער מאד יבש, צובעת אחת לחודש.
בשנה האחרונה אני לא מסוגלת ללכת איתו פזור כי אין לו צורה.
יש לי שורשים שגדלו באורך של כ-3 ס"מ וחשמל סטטי כל הזמן.
אני שוקלת האם כדאי לבצע החלקה יפנית ? הייתי אצל ספר אמין שאמר שהשיער שלי יכול לעמוד בהחלקה כי הוא יחסית עבה.
יש לי מס' חששות:
א. גרימת יובש נוסף לשיער
ב. אם השיער יגדל תוך חודשיים שלושה אז זה זריקת כסף לפח.
ג. נשירה
ידוע לי כי הוא משתמש ביוקו.
האם זה הימור ? מי יכול להבטיח כי ההחלקה לא תגרום נזק יותר גרוע לשיערי ?
האם יש החלקה שהיא פחות אגרסיבית עם תוצאות דומות ?
אשמח לתשובה על כל שאלותי.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה יפנית תשובות
עומר שמעוני27/04/2012יש לי שיער מאד יבש, צובעת אחת לחודש.
בשנה האחרונה אני לא מסוגלת ללכת איתו פזור כי אין לו צורה.
יש לי שורשים שגדלו באורך של כ-3 ס"מ וחשמל סטטי כל הזמן.
אני שוקלת האם כדאי לבצע החלקה יפנית ? הייתי אצל ספר אמין שאמר שהשיער שלי יכול לעמוד בהחלקה כי הוא יחסית עבה.
יש לי מס' חששות:
א. החלקה יפנית אינה גורמת ליובש בשיער אלא להפך מזינה ומעשירה אותו ברכות וברק
ב. יש לקחת בחשבון צמיחת שיער וחידוש החלקות בערך כספי או כפי שלקוחות שלי קוראות לזה "תשלום בשביל איכות חיים", "זריקת כסף"? אני לא בטוח שזה המינוח הנכון..
ג. לא מוכר לי נשירת שיער כתוצאה מהחלקה יפנית כזו או אחרת.
הימור? אני לא בטוח? את צריכה ללכת למעצב שיער מנוסה. ולהפקיד ראשך בידיו הנאמנות.
שיהיה בהצלחה בכל דרך שתבחרי.
עומר שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה יפנית - תגובה
אנג'לה טטרו29/04/2012יוקו הם טובים
בשביל לתת לך דיאגנוזה מדוייקת אני צריכה לראות את השיער
הייתי ממליצה לך גם להשתמש במסכה בשמפו לאחר החלקה כדי שהשיער לא יהיה יבש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)

.jpg)
