החלקה יפנית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • החלקה יפנית
    שלי
    25/04/2012

    יש לי שיער מאד יבש, צובעת אחת לחודש.
    בשנה האחרונה אני לא מסוגלת ללכת איתו פזור כי אין לו צורה.
    יש לי שורשים שגדלו באורך של כ-3 ס"מ וחשמל סטטי כל הזמן.
    אני שוקלת האם כדאי לבצע החלקה יפנית ? הייתי אצל ספר אמין שאמר שהשיער שלי יכול לעמוד בהחלקה כי הוא יחסית עבה.
    יש לי מס' חששות:
    א. גרימת יובש נוסף לשיער
    ב. אם השיער יגדל תוך חודשיים שלושה אז זה זריקת כסף לפח.
    ג. נשירה
    ידוע לי כי הוא משתמש ביוקו.
    האם זה הימור ? מי יכול להבטיח כי ההחלקה לא תגרום נזק יותר גרוע לשיערי ?
    האם יש החלקה שהיא פחות אגרסיבית עם תוצאות דומות ?
    אשמח לתשובה על כל שאלותי.

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החלקה יפנית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלקה יפנית תשובות

    עומר שמעוני
    27/04/2012

    יש לי שיער מאד יבש, צובעת אחת לחודש.
    בשנה האחרונה אני לא מסוגלת ללכת איתו פזור כי אין לו צורה.
    יש לי שורשים שגדלו באורך של כ-3 ס"מ וחשמל סטטי כל הזמן.
    אני שוקלת האם כדאי לבצע החלקה יפנית ? הייתי אצל ספר אמין שאמר שהשיער שלי יכול לעמוד בהחלקה כי הוא יחסית עבה.
    יש לי מס' חששות:
    א. החלקה יפנית אינה גורמת ליובש בשיער אלא להפך מזינה ומעשירה אותו ברכות וברק
    ב. יש לקחת בחשבון צמיחת שיער וחידוש החלקות בערך כספי או כפי שלקוחות שלי קוראות לזה "תשלום בשביל איכות חיים", "זריקת כסף"? אני לא בטוח שזה המינוח הנכון..
    ג. לא מוכר לי נשירת שיער כתוצאה מהחלקה יפנית כזו או אחרת.

    הימור? אני לא בטוח? את צריכה ללכת למעצב שיער מנוסה. ולהפקיד ראשך בידיו הנאמנות.
    שיהיה בהצלחה בכל דרך שתבחרי.
    עומר שמעוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלקה יפנית - תגובה

    אנג'לה טטרו
    29/04/2012

    יוקו הם טובים
    בשביל לתת לך דיאגנוזה מדוייקת אני צריכה לראות את השיער
    הייתי ממליצה לך גם להשתמש במסכה בשמפו לאחר החלקה כדי שהשיער לא יהיה יבש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו